۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷

هاشمی‌نژاد:

مشکلات اشتغال جوانان بومی عسلویه جدی گرفته شود

مشکلات اشتغال جوانان بومی عسلویه جدی گرفته شود

بوشهر - امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم تلاش ویژه برای اشتغال جوانان عسلویه، گفت: مشکلات اشتغال جوانان بومی عسلویه جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السالام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تبریک ایام شعبانیه، میلاد امام حسین(ع) و سالگرد حماسه سوم خرداد اظهار داشت: باید فرهنگ حسینی در جامعه ساری و جاری شود و از ویژگی‌های ایشان الگو برداری کنیم.

وی ضمن تبریک به مناسبت روز پاسدار، خاطرنشان ساخت: پاسداران ایران اسلامی به خوبی به امام حسین(ع) اقتدا کرده‌اند و سپاه کارنامه‌ای درخشان در عرصه‌های مختلف داشته است.

امام جمعه عسلویه به عملیات غرور‌آفرین فتح خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: عملیات فتح خرمشهر یکی از افتخارات ما در دوران دفاع مقدس بود که بخش زیادی از خاک میهن در این عملیات آغاز شد و دشمن تلفات جانی و تجهیزاتی و نظامی زیادی در این عملیات متحمل شد.

وی در ادامه به تلاش‌های دشمنان برای تفرقه‌انگیزی و ایجاد اختلاف در کشور اشاره کرد و افزود: برخی افراد داخلی هم فریب دشمنان را می‌خورند؛ مسلمانانی که به دیگر مذاهب اسلامی توهین می‌کنند، مسلمان نیستند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد ادامه داد: آمریکا همواره در پی دشمنی با اسلام است و هر جایی که از یک فرقه نیز حمایت می‌کند، قصد آنها فتنه است و می‌خواهند تفرقه‌انگیری کنند و ما باید هوشیار باشیم و به آنها اجازه ندهیم؛ باید وحدت گسترش یابد و تندروی ها از بین برود.

وی به مشکلات اشتغال در شهرستان عسلویه اشاره کرد و بیان داشت: ما مخالف اشتغال افرادی از دیگر نقاط در عسلویه و پارس جنوبی نیستیم ولی جوانان عسلویه نیز نباید چند ماه برای اشتغال در این منطقه انتظار بکشد.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر اینکه باید موضوع اشتغال جوانان بومی عسلویه به صورت قانونی حل شود، اضافه کرد: ما همواره از خواسته‌های مردم حمایت می‌کنیم و پیگیر مشکلات مردم هستیم.

کد خبر 2667227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha