۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۱

بازدید مسوولان شورای المپیک آسیا از فدراسیون انجمن‌های ورزشی

بازدید مسوولان شورای المپیک آسیا از فدراسیون انجمن‌های ورزشی

دوتن از مسوولان رده بالای شورای المپیک آسیا با حضور در فدراسیون انجمن‌های ورزشی، با محمد علیپور رئیس و دیگر مقامات این فدراسیون دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون انجمن های ورزشی، حیدر فرمان مدیر اجرایی شورای المپیک آسیا و الهادی محمد مدیر بین‌الملل این نهاد مهم آسیایی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نشستی با محمد علیپور داشته و در خصوص مسائل مختلف ورزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست محمد علی شجاعی رییس فدراسیون تیروکمان، خزانه دار و عضو هیات رییسه کمیته ملی المپیک و همچنین دلداده مهربان دبیر فدراسیون، سیروس عالمی مشاور اجرایی و رضا میرزاییان مشاور مطبوعاتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز حضور داشتند.

محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نشست هماهنگی با مسوولان شورای المپیک آسیا، ضمن تقدیر از حمایت‌های ایشان از ورزش ایران اظهار داشت : این فدراسیون ۲۰ انجمن فعال را تحت پوشش خود دارد و یکی از خانواده پرجمیعت در ایران به شمار می‌رود لذا به حمایت و تعامل بیشتر شورای المپیک آسیا نیازمند هستیم. از این تعداد انجمن، ۱۰ رشته در عرصه آسیا و المپیک فعال هستند و ما انتظار داریم که شورای المپیک آسیا تعامل بیشتری داشته و ما را در اعتلای این ورزش‌ها یاری دهند.

حیدر فرمان مدیر اجرایی شورای المپیک آسیا در این دیدار عنوان کرد: من تاکنون بیش از ۹۰ درصد تشکیلات ورزشی کشورهای آسیا را از نزدیک دیده‌ام اما با ضرس قاطع می‌گویم که چنین فدراسیون پرحجمی را مشاهده نکرده بودم.

وی افزود: آقای علیپور را بخوبی می‌شناسم و می‌دانم که در این فدراسیون و همچنین هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ایران تلاش می‌کند. خوشبختانه مسوولان ورزش ایران افرادی علاقه مند و دلسوز هستند  با وجود محدودیت‌های مالی، بسیار کوشا و ساعی نشان می‌دهند. همکاری با ایرانی‌ها برای ما افتخار است و تلاش می‌کنیم تا تعامل نزدیک‌تری با فدراسیون انجمن های ورزشی داشته باشیم.

در پایان این نشست محمد علیپور به هریک از این میهمانان کویتی، یک جلد قرآن نفیس اهدا کرد.

کد خبر 2758363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha