۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۴۷

حقیقی:

نمایشگاه ظرفیت های معدنی خراسان جنوبی در تاجیکستان برگزار می شود

نمایشگاه ظرفیت های معدنی خراسان جنوبی در تاجیکستان برگزار می شود

بیرجند- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه معرفی ظرفیت های معدنی و صنعتی خراسان جنوبی در تاجیکستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله حقیقیی عصر شنبه در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی معدن خراسان جنوبی اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از مواردی است که بتوانیم قابلیت های خود را برای برپایی نمایشگاه در خارج از کشور بسنجیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه حضور موفق ما در این نمایشگاه نشان می دهد که قابلیت برگزاری نمایشگاه از تمامی ظرفیت های معدنی و صنعتی استان در خارج از کشور را داریم و دنبال اخذ مجوز برای این نمایشگاه هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به برگزاری نمایشگاه معرفی ظرفیت های معدنی و صنعتی خراسان جنوبی در تاجیکستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر موافقت این نمایشگاه گرفته شده اما مطالعات فنی و اقتصادی آن قرار است توسط شرکت نمایشگاه های استان تهیه و به سازمان صنعت و معدن ارائه شود.

حقیقی اضافه کرد: اگر شرکت نمایشگاه های استان توانست توانایی های استان را به خوبی معرفی کند و این نمایشگاه مورد توافق سازمان قرار بگیرد، این نمایشگاه در سال جاری در تاجیکستان برپا می شود.

وی با اشاره به صدور ۱۱۱ گواهی کشف معدن در سال گذشته، بیان کرد: در سال ۹۳ حدود یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تن به ذخایر معدنی کشور اضافه شد که از این میزان ۳۸۰ میلیون تن مربوط به خراسان جنوبی بود.

کد خبر 2758533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha