۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴

آغاز جلسه علنی مجلس/سخنرانی فرمانده نیروی زمینی ارتش در خانه ملت

آغاز جلسه علنی مجلس/سخنرانی فرمانده نیروی زمینی ارتش در خانه ملت

آخرین جلسه علنی سال سوم مجلس نهم دقایقی پیش آغاز شد؛ قرار است به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، فرمانده نیروی زمینی ارتش در این جلسه سخنرانی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین جلسه علنی سال سوم از فعالیت مجلس نهم دقایقی پیش و پس از اتمام نشست غیرعلنی نمایندگان با وزیر و معاونان وزارت امور خارجه، به ریاست علی لاریجانی در بهارستان آغاز شد؛ در این جلسه و در ادامه دستور کار هفته گذشته صحن علنی، ادامه طرح «نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین با توجه به تقارن امروز با سالروز آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش که به همراه جمعی از معاونان خود در صحن علنی حضور یافته است، در حضور نمایندگان سخنرانی خواهد کرد.

رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره طرح «نحوه پیگیری تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی» که پیش از این مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود و رسیدگی به گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی درباره طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که یک فوریت آن در جلسه علنی ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ به تصویب رسیده بود، از دیگر دستور کارهای امروز مجلس شورای اسلامی است.

در جلسه علنی امروز همچنین انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان عضو ناظر بر اجرای ماده ۳۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده، موضوع ماده ۳۷ این قانون در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 2758783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha