۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۴

سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با مهر:

قرارداد ۳ فیلم ثبت شد/ معرفی نماینده تهیه‌کنندگان و کارگردانان

قرارداد ۳ فیلم ثبت شد/ معرفی نماینده تهیه‌کنندگان و کارگردانان

سخنگوی شورای صنفی نمایش از عقد قرارداد سه فیلم «دریا کنار»، «گینس» و «عشق و جنون» خبر داد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جلسه این هفته شورای صنفی نمایش به دلیل افتتاح سالن سینمایی در شهر نیشابور و حضور تعدادی از اعضای شورا در این مراسم، ظهر امروز سوم خرداد ماه برگزار شد، گفت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش قرارداد فیلم سینمایی «دریا کنار» به کارگردانی آرش معیریان در گروه سینمایی ماندانا ثبت و از چهارشنبه ششم خرداد ماه در سینماها اکران می شود.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده نیز در گروه سینمایی ماندانا برای اکران عید فطر منعقد شده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: «عشق و جنون» به کارگردانی حسن نجفی بعد از فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» در گروه سینمایی زندگی ثبت شد، این فیلم هم از روز چهارشنبه ششم خرداد ماه به نمایش گذاشته می شود.

فرجی در پایان با اشاره به معرفی نماینده صنوف مختلف در شورای صنفی نمایش گفت: ابوالحسن داوودی به عنوان نماینده کانون کارگردانان، علی آشتیانی پور و علی واجدسمیعی به عنوان نمایندگان تهیه کنندگان معرفی شدند. همچنین نماینده انجمن سینماداران و شرکت های پخش کننده نیز هفته آینده در جلسه شورای صنفی نمایش معرفی می شوند.

کد خبر 2759257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha