۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۳

جهانتیغی:

ارائه آموزش های مهارتی در راستای غنی سازی اوقات فراغت ضروری است

ارائه آموزش های مهارتی در راستای غنی سازی اوقات فراغت ضروری است

زاهدان-مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: ارئه اموزش های مهارتی در راستای غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان ضروری است که این نهاد نهایت تلاش خود را در این زمینه بکار خواهد گرفت.

محمد جهانتیغی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آموزش های فنی و حرفه ای در تغییر نگرش دانش آموزان به بازار کار فردا، پر کردن اوقات فراغت آنان و همچنین در توانمند سازی دانش آموزان بسیار مؤثر است که با توجه به شرایط سیستان و بلوچستان باید به طور جد به آن توجه شود.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بهترین راه پرکردن اوقات فراغت و جلوگیری از هدر رفت زمان، کسب مهارت است که در این راه، پتانسیل و زیرساخت لازم در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برای استفاده مطلوب و بهره مندی بهینه از اوقات فراغت وجود دارد.

جهانتیغی گفت: باید بتوانیم در این برهه از زمان با تغییر زیربنای فکری جامعه و کسب مهارت های کاربردی و کارآفرینی، به توسعه فضای کسب و کار رونق بخشیده و شغل ایجاد کنیم.

وی کارآفرینی را موجب توسعه اقتصادی دانست و گفت: برای دستیابی به جامعه پویا و با تحرک باید توجه ویژه به کارآفرینی، روحیه خواستن، ایجاد کردن و مستقل بودن را در جوانان و دانش آموختگان ایجاد کرد تا وابستگی، بی اعتمادی به خود، ناتوانی و بی تفاوتی نتواند جلوه کند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان بیان کرد: علاقه مندان می توانند تا ۱۵ خرداد با مراجعه به مراکز فنی و حرفه ای برای شرکت در طرح غنی سازی اوقات فراغت ثبت نام کنند.

وی یدر پایان یادآور شد: همچنین دستگاه های اجرائی نیز می توانند به صورت مستقیم نسبت به ثبت نام فرزندان همکاران اقدام و اسامی افراد را طی لیستی به مدیریت فنی و حرفه ای استان اعلام کنند که در برنامه ریزی های کلاسی گنجانده شوند.

کد خبر 2760515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha