۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳

مهر خبر می‌دهد؛

اسامی ۱۰کمیسیون مشورتی اتاق تهران/حضور مشروط اعضا در کمیسیون‌‌ها

اسامی ۱۰کمیسیون مشورتی اتاق تهران/حضور مشروط اعضا در کمیسیون‌‌ها

همزمان با آغاز به کار رسمی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران در دوره جدید، ده کمیسیون تخصصی اتاق تهران تشکیل شد و بر اساس دستور رئیس اتاق، عضویت در یک کمیسیون الزامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران در نامه‌ای که به ۶۰ عضو هیات نمایندگان اتاق تهران ارسال کرده، علاوه بر اعلام اسامی ده کمیسیون تخصصی، خواستار عضویت فعال و مشارکت گسترده اعضا در این کمیسیون‌ها شده است؛ این در حالی است که برای عضویت، باید شروطی هم از سوی نمایندگان بخش خصوصی رعایت شود.

بر این اساس، ارتقاء سلامت اداری و اقتصادی، اقتصاد و سلامت، انرژی و محیط‌زیست، بازار پول و سرمایه، تسهیل تجارت و توسعه صادرات، تسهیل کسب و کار، حمل و نقل و لجستیک، صنعت و معدن، کشاورزی و صنایع غذایی و گردشگری ده کمیسیون اتاق بازرگانی تهران در دوره جدید است.

مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران در این نامه تاکید کرده است که هر یک از اعضای هیات نمایندگان می‌توانند حداکثر عضو دو کمیسیون باشند و لکن عضویت در یک کمیسیون الزامی است.

به گزارش مهر، حضور در کمیسیون‌های مشورتی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران به استناد تبصره یک ماده یک آئین نامه چگونگی تشکیل و اداره شروطی دارد که در نامه رئیس اتاق بازرگانی تهران اعلام شده است.

کد خبر 2760823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha