۵ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۰

سبحانی در گفتگو با مهر:

به احتمال زیاد پرسپولیس برنده دارد/ وضعیت استقلال در ابهام است!

به احتمال زیاد  پرسپولیس برنده دارد/ وضعیت استقلال در ابهام است!

مشاور سازمان خصوصی سازی از احتمال برنده شدن یکی از متقاضیان خرید پرسپولیس خبر داد اما در مورد استقلال خبر امیدوارکننده ای نداد.

جعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت مزایده چهارم گفت: علت اینکه ما روز گذشته چیزی اعلام نکردیم این بود که  صورتجلسه لازمه آماده نشده بود اما خوشبختانه این مساله امروز حل شده و منعی برای اعلام نتیجه وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نتیجه مزایده امروز مشخص بود یا خیر، افزود: بله آخرین نتیجه مزایده امروز مشخص بود اما به علت دیدار امروز پرسپولیس اعلام نتیجه یک روز به تعویق افتاد.

مشاور سازمان خصوصی در خصوص این مساله که آیا این مزایده برنده خواهد داشت یا خیر تصریح کرد: در مورد پرسپولیس به احتمال قریب به یقین برنده دارد. این مساله هم به این خاطر است که تعداد متقاضیان خرید پرسپولیس سه نفر بوده که رد صلاحیت شدن هر سه گزینه خیلی بعید به نظر می رسد اما در خصوص استقلال باید بگویم که به علت اینکه تنها یک متقاضی داشت وضعیت هنوز مشخص نیست.

سبحانی در پاسخ به این پرسش که اگر واگذاری استقلال در مزایده چهارم هم صورت نگرفت نحوه واگذاری فرق خواهد کرد یا خیر، افزود: در این مورد هیات واگذاری تصمیم می گیرد تا طبق راهکارهای قانونی واگذاری این باشگاه صورت پذیرد.

کد خبر 2761461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha