۶ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۲۸

گزارش تصویری-تشریحی مهر/

سنگ تمام مریوانی برای استقبال از نابغه جدید فوتبال کشور

سنگ تمام مریوانی برای استقبال از نابغه جدید فوتبال کشور

سنندج – یادگار رستمی پدیده جدید تیم ملی زیر 11 سال که اهل روستای ساوجی شهرستان مریوان در نقطه صفر مرزی است، بعد از ظهر سه شنبه در میان استقبال گرم مردم این شهر وارد زادگاه خود شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار رستمی دانش آموز کردستانی چندی قبل به اردوهای تیم ملی زیر 11 سال کشور دعوت شده و با درخشش خود راهی مسابقات بین المللی اتریش شد و در این مسابقات نیز به عنوان یک پدیده خود را مطرح کرد.

یادگار رستمی که ساکن روستای ساوجی مریوان در نقطه سفر مرزی در شهرستان مریوان است، شامگاه سه شنبه در میان استقبال گرم مردم مریوان و زادگاه مادری اش وارد این شهر شد و به معنی واقعی کلمه مردم این منطقه برای وی سنگ تمام گذاشتند.

یادگار رستمی

در جریان برگزاری این مراسم استقبال اقشار مختلف مردم حضور داشتند و با حضور در ورودی شهر مریوان، این پدیده جدید تیم ملی فوتبال زیر 11 کشورمان را تا روستای ساوجی در شهر مریوان همراهی کردند.

مردم روستای ساوجی هم که در فاصله ای کمتر از سه کیلومتر از مرز جمهوری اسلامی ایران با کشور عراق قرار دارند، با حضور در میدان ورودی روستا از بازگشت این پدیده جدید تیم ملی به معنی واقعی کلمه استقبال کردند.

یادگار رستمی

اقشار مختلف مردم روستای ساوجی مریوان حتی دختران نیز آمده بودند تا یکی از استعدادهای جدید فوتبال کردستان و کشور را مورد استقبال قرار دهند چرا که به گفته بعضی از کارشناسان رستمی دارای استعداد شگرفی است و در آینده خبرهای بیشتری از وی به گوش می رسد.

یادگار رستمی

مراسم استقبال از یادگار رستمی پدیده جدید فوتبال کردستان به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مریوان تدارک دیده شده بود و بعضی از مسئولان و مدیران مریوان، مدیران آموزش و پرورش نیز حضور داشتند و از این پدیده استقبال کردند.

یادگار رستمی

پدر یادگار رستمی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همه تلاش ها برای یادگار رستمی افزود: دست همه مردم را می بوسم که امروز برای پسرم سنگ تمام گذاشتند و از همه عزیزانی که برای یادگار زحمت کشیدند نیز باید تقدیر کنم.

یادگار رستمی

با درخشش یادگار رستمی دانش آموز فوتبالیست استان کردستان از شهرستان مریوان به عنوان بهترین بازیکن جام و زننده  14 گل ، تیم دانش آموزی زیر 11سال ایران نایب قهرمان تورنمنت کوردیال کاپ اتریش شد و این تیم با سربلندی به ایران اسلامی برگشت .

یادگار رستمی

یادگار رستمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی اهل روستای ساوجی شهرستان مریوان است که با درخشش در مسابقات، به عنوان عضو تیم ملی زیر 11 سال کشور انتخاب و در این دوره با کسب دو عنوان ، زننده 14 گل و کسب بهترین بازیکن جام برای ایران اسلامی و استان فرهنگی کردستان افتخار آفرینی کرد.

........

عکس؛ میلاد عبدی

کد خبر 2761676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha