۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵

رئیس اتاق بازرگانی:

روند رفع مشکلات واحدهای اقتصادی در خراسان شمالی مطلوب نیست

روند رفع مشکلات واحدهای اقتصادی در خراسان شمالی مطلوب نیست

بجنورد- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی خراسان شمالی گفت: روند رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی در این استان به نسبت سایر استان ها مطلوب نیست.

محمد صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تأکید بر توجه بیشتر برای رفع موانع واحدهای تولیدی خراسان شمالی از سوی مسئولان استانی و کشوری، اظهار کرد: باید رفع نیازها و مشکلات واحدهای اقتصادی استان به عنوان دغدغه ای جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در این زمینه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی خراسان شمالی در كمیسیون های مختلف استانی و كشوری، برای رفع موانع واحدهای تولیدی و كشاورزی استان حضور فعال و همه جانبه دارد.

به گفته صمدی با وجود تلاش های انجام شده، متأسفانه روند رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی در این استان به نسبت سایر استان ها مطلوب نیست.

وی اظهار داشت: خراسان شمالی استان كمتر توسعه یافته ای بوده و رفع موانع واحدهای تولیدی و كشاورزی آن در توسعه و جذب سرمایه گذاران استان تاثیر بسیار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان تصریح كرد: اتاق بارزگانی استان اعتبار چندانی ندارد اما با این حال برای رفع موانع واحدهای تولیدی خراسان شمالی پیگیری جدی دارد.

صمدی در خصوص رفع موانع واحدهای تولیدی استان توسط مدیران مربوطه، تصریح كرد: یكی از ضعف های استان در رفع موانع واحدهای اقتصادی و تولیدی خراسان شمالی این است كه مدیران مرتبط جلسات مختلفی را برگزار می كنند اما اقدامات و تصمیمات این جلسات در غالب اوقات عملی نمی شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی خراسان شمالی با اشاره به اقدامات خوب این دستگاه طی سال گذشته افزود: پارسال اتاق بازرگانی استان در بسیاری از شاخص های مختلف در رده های اول كشوری قرار گرفت و امسال نیز تلاش می شود جایگاه مناسب اتاق بازرگانی استان در سطح کشور حفظ شود.

 

کد خبر 2761868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha