۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۵

نجفی تاکید کرد:

تک نرخی شدن بنزین تاثیری در کرایه تاکسی ها ندارد

تک نرخی شدن بنزین تاثیری در کرایه تاکسی ها ندارد

رشت- استاندار گیلان با تاکید بر اینکه با هرگونه افزایش قیمت بی ضابطه در کالا و خدمات برخورد جدی می شود، گفت: تک نرخی شدن بنزین تاثیری در کرایه تاکسی ها نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد علی نجفی در جلسه تنظیم بازار که پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد بر جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از ترک نرخی شدن قیمت بنزین تاکید کرد و گفت: با تأکیدات دولت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، از دستگاه های مسول میخواهم با هر گونه تخلف برخوردی جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر تاکسی ها دوگانه سوز هستند افزود: تک نرخی شدن قیمت بنزین در افزایش کرایه خودروهای درون شهری و برون شهری تأثیری نخواهد داشت و در صورت مشاهده تخلفات باید برخورد جدی شود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین نظارت بر تأمین ارزاق عمومی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان را ضروری دانست و گفت: خوشبختانه در انبارها و شرکت های توزیع کالا ذخیره سازی لازم انجام گرفته و هیچگونه مشکلی در تأمین نیازهای روزمره مردم در ماه مبارک رمضان وجود نخواهد داشت.

استاندار با اشاره به تشکیل ۱۵ هزار ۵۰۰ پرونده رسیدگی به تخلفات از سوی تعزیزات استان در سال گذشته تاکید کرد: باید با نظارت و آموزش لازم اصناف را به سمت رعایت مقررات هدایت کرده و متخلفان جریمه شوند.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران دستگاه های اجرائی گزارش اقدامات صورت گرفته درخصوص تأمین سوخت و ارزاق عمومی و نظارت های لازم را ارائه کردند.

کد خبر 2762119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha