۶ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۲۸

زنگی:

مسابقه دوچرخه سواری استقامت جاده در گلستان برگزار می شود

مسابقه دوچرخه سواری استقامت جاده در گلستان برگزار می شود

گرگان – رئیس هیات دوچرخه سواری استان گلستان از برگزاری مسابقه استقامت جاده با شرکت پنج استان به میزبانی گلستان خبر داد.

مجتبی زنگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک دوره مسابقه دوچرخه سواری استقامت جاده به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز جوان صبح جمعه در شهرستان مینودشت برگزار می شود.

زنگی افزود: این مسابقه با حضور استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و مازندران و تیم های بزرگسالان، امید و جوانان استان گلستان برگزار می شود.

وی درباره مسافت و مسیر مسابقه بیان کرد: مسابقه دوچرخه سواری راس ساعت ۹ صبح از شهرستان مینودشت آغاز می شود و دوچرخه سواران باید مسافت ۸۰ کیلومتری شهرستان مینودشت - شهرستان گنبدکاووس - برگشت به شهرستان مینودشت - شهرستان آزادشهر و شهرستان مینودشت را طی کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات دومین دوره جام گلستان نام دارد تصریح کرد: هر تیم می تواند از ۶ بازیکن در ترکیب خود استفاده کند و شرکت کنندگانی از لیگ برتر کشور در این دوره حضور خواهند یافت.

رییس هیئت دوچرخه سواری استان گلستان بیان کرد: در پایان مسابقه، به ۳ تیم برتر جام قهرمانی و به افراد برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

زنگی در پایان گفت: مسابقه جام گلستان با همکاری دانشگاه آزاد، اداره ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری شهرستان مینودشت برگزار می شود.

کد خبر 2762360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha