۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۴۶

حدادعادل به تماشای عکس ها و نقاشی های دفاع مقدس رفت

حدادعادل به تماشای عکس ها و نقاشی های دفاع مقدس رفت

غلامعلی حداد عادل از نمایشگاه عکس‌های آزادسازی خرمشهر و نقاشی‌های دفاع مقدس در نگارخانه‌های استاد «ممیز»، استاد «میرمیران» و «پاییز» خانه

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان ادب و نماینده مجلس به همراه مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس از آثار فاخر و شاخصی از عکاسان جنگ و نیز نقاشان برجسته با موضوع دفاع مقدس بازدید کرد.

در این نمایشگاه که به همت انجمن هنرهای تجسمی و انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس برگزار شده است ۴۲ عکس با موضوع آزادسازی خرمشهر، مقاومت در این شهر و شادی مردم پس از آزادی آن، در نگارخانه استاد «ممیز» به روی دیوار رفته است. همچنین در نگارخانه‌های استاد «میرمیران» و «پاییز» نیز ۲۱ اثر نقاشی با موضوع دفاع مقدس به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه‌ها آثاری از هنرمندانی چون حبیب‌الله صادقی، کاظم چلیپا، رسول ملاقلی‌پور، بهمن جلالی، محمد فرنود، محسن راستانی، جاسم غضبانپور، ناصر درخشان، سعید صادقی، اسعد نقشبندی، شهید بهروز مرادی، امیر علی جوادیان، جاویدالاثر کاظم اخوان، رعنا گیسوی بایقرا، مصطفی ندرلو، مصطفی گودرزی، حدیثه میرزایی، مرتضی افشاری، ادهم ضرغام، حسن روح‌الامینی، مهدی بابایی، خدیجه همرنگ، محمد معمارزاده و ... به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایشگاه می‌توانند تا ۹ خرداد، همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

کد خبر 2762856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha