۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹

آغاز مرحله چهارم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از ارومیه

آغاز مرحله چهارم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از ارومیه

ارومیه - مرحله چهارم سی امین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان از ارومیه دقایقی پیش با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مرحله که در مسیر ۱۷۵ کیلومتری ارومیه – جلفا برگزار می شود ۹۲ دوچرخه سوار در قالب ۱۸ تیم به رقابت برای کسب عناوین قهرمانی می پردازند.

مرحله چهارم این تور دقایقی پیش از مقابل استانداری آذربایجان غربی با شلیک تپانچه آغازین این مسابقات توسط علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در مسیر ارومیه به منطقه آزاد ارس (جلفا) آغاز شد.

در این مرحله دوچرخه سواران مسیرهای جاده قوشچی، سه راهی سلماس، کمربندی خوی، سه راهی ایواوغلی و منطقه آزاد ارس را تا شهر جلفا رکاب می زنند.

در این مراسم تندیس سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان از سوی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان، فرمانده پلیس راه و فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی اهدا شد.

تیم های خارجی ناویتاس ساتالیست استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ترانگانو مالزی، تیم ملی سوریه، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی اسپارتا پراگ جمهوری چک و تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران در سی امین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان حضور دارند.

این دوره در شش مرحله و به مسافت ۹۷۳ کیلومتر در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در حال برگزاری است و دوازدهم خردادماه جاری به پایان می رسد.

در مرحله سوم سی امین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان که از روز شنبه از مقابل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آغاز شده بود، رکابزنان پس از پیمودن مسیر ۱۴۴ کیلومتری در مقابل پارک الغدیر ارومیه به کار خود پایان دادند.

در این مرحله دوچرخه سواران مسیرهای خروجی اتوبان کسائی، ایلخچی، سه راهی جزیره، روستای سرای، پل دریاچه شهید کلانتری ارومیه را تا داخل شهر ارومیه رکاب زدند.

در این مرحله از مسابقات اسماعیل آک سویتی از تیم شکر اسپور ترکیه با زمان سه ساعت و ۲۱ دقیقه و ۱۷ ثانیه به مقام نخست رسید و تئودور واتس از تیم ناویتاس ساتالیست استرالیا و آنگوس توبین از تیم سرچ تو ریته ین استرالیا با زمان مشابه و با اختلاف چند صدم ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در این مرحله پیراهن طلایی کوهستان به الکساندر شوشه موئین از تیم وینو فور ائور قزاقستان تعلق یافت.

کد خبر 2764769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha