۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸

۲۰ هكتار از مزارع کشاورزی چرداول در آتش سوخت

۲۰ هكتار از مزارع کشاورزی چرداول در آتش سوخت

ایلام- فرمانده انتظامی استان ايلام از وقوع يک مورد آتش سوزی در مزارع کشاورزی شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علي دولتی با اعلام اين خبر گفت: برابر اعلام مركز فوريت های پليسی ۱۱۰  مبني بر يك فقره آتش سوزی در منطقه ماهيزان بخش هليلان، مأموران اين فرماندهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي با بيان اينکه علت وقوع حادثه توسط كارشناسان مربوطه در دست بررسی است، افزود: با تلاش ماموران، مردم و نيروهای امدادي حريق مهار شده است.

فرمانده انتظامی استان ايلام به ميزان خسارات وارده اشاره کرد و گفت:حدود ۲۰ هكتار از مزارع کشاورزی (گندم، جو) برداشت نشده به طور کلی در اين حادثه از بين رفته است.

شرور سابقه دار در ملکشاهی دستگير شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهي در استان ايلام از دستگيری شرور سابقه دار و مسلح در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ مير عباس شهبازی در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي شكايت اهالي اين شهرستان مبني بر اينكه فردي با هويت نامشخص اقدام به تيراندازی به سمت منازل آنها کرده و از محل متواري شده، ماموران پليس امنيت عمومی شهرستان ملکشاهي تحقيقات خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ملکشاهی تصریح کرد: پليس توانست با انجام تحقيقات و کارهای اطلاعاتی مخفيگاه اين شرور سابقه دار را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کنند.

سرهنگ شهبازی گفت: ايجاد نا امنی، رعب و وحشت، تيراندازی، حمل و نگهداري سلاح غيرمجاز، اخاذي، ضرب و جرح شهروندان، نزاع و درگيري و ... از جمله سوابق و شرارت هاي اين شرور فراری است.

معتادان و ارازل و اوباش در بدره جمع آوری مي شوند

فرمانده انتظامي شهرستان بدره در استان ايلام از اجراي طرح ضربتي جمع اوري معتادان و ارازول و اوباش در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدي در تشريح خبر گفت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي مناطق آلوده شهر، با توجه به نزديک شدن فصل گرما وحضور شهروندان در تفرجگاه ها و مراکز تفريحي طرح برخورد با مزاحمين خياباني و جمع آوري معتادان تابلو به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامي شهرستان بدره تصریح کرد: در راستاي اجراي اين طرح تعداد شش نفر از ارازل و اوباش دستگير مقدار قابل توجهي انواع مواد مخدر کشف وضبط و تعداد ۱۱ دستگاه موتورسيکلت متخلف، توقيف وروانه پارکينگ شدند.

کد خبر 2764805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha