۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵

اعضای شورای انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم مشخص شدند

اعضای شورای انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم مشخص شدند

دومین دوره انتخابات شورای انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این انتخابات حجج اسلام حمیدرضا مطهری، ابوالقاسم علیدوست، محمدجواد رودگر، سید محمد واعظ موسوی، محمد ناصر سقای بی‌ریا و سیدمحمود موسوی به عنوان هیئت مدیره شورا و حجج اسلام حسن خیری و سید صادق محمدی به عنوان عضو علی البدل شورا انتخاب شدند.

همچنین حجج اسلام سیدمحمدحسین نواب و جمال سروش به عنوان بازرس اصلی و حجت‌الاسلام علی مصلحی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

این جلسه در محل دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه برگزار شد و گزارش نهایی توسط مسئول دبیرخانه و رئیس قبلی شورا ارائه شد و در خصوص موضوعات مختلف بین اعضا گفتگو به عمل آمد.

در این جلسه مقرر شد در خصوص اساسنامه شورا چنانچه نقد و تأملی وجود داشته باشد به شورای آتی ارائه شود تا در مورد آن تصمیم گیری شود.

لزوم تقویت اتاق فکر انجمن‌ها و مدیریت حوزه که در سال گذشته تشکیل شده است، تمهید مقدمات دیدار اعضای انجمن‌ها با مراجع و مقام معظم رهبری در سال جاری، پیگیری مصوبات و پیشنهاداتی که در دو جلسه گذشته شورا و مسئولان انجمن‌ها در حضور مدیریت حوزه‌های علمیه داشتند، اصلاح برخی از ساختارها و تشکیلات اجرایی و اداری انجمن‌ها که مقرر شد توسط نائب رئیس شورا به انجمن‌ها ابلاغ شود و تائید مصوبات شورا در ۱۸ جلسه که در دوره اول برگزار شده بود از جمله مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 2764823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha