۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰

روشنی:

۱۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل اتوبان تبریز-سهند تخصیص یافته است

۱۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل اتوبان تبریز-سهند تخصیص یافته است

اسکو - شهردار شهر جدید سهند از اختصاص مجموع یکهزار و صد میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از اتوبان تبریز- سهند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام روشنی دوشنبه در همایش پیاده روی خانوادگی شهر جدید سهند به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت قائم (عج) به اقدامات عمرانی انجام شده در hdk شهر اشاره کرد و گفت: با توجه درخواست های عمده مردم شهر سهند مبنی بر تسریع در اتمام و بهره برداری از اتوبان تبریز – سهند، پیگیری های لازم از سوی مسئولین شهری و شهرستانی انجام گرفته است.

وی در تشریح جزئیات این موضوع نیز اظهار داشت: به همین منظور از محل منابع ملی ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه پروژه مذکور اختصاص یافته و علاوه بر آن مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز از سوی وزارت راه وشهرسازی به این منظور در نظر گرفته شده که با جذب آن شاهد بهره برداری از این بزرگراه در آینده ای نزدیک خواهیم بود.

شهردار شهر جدید سهند در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم افزایش سرانه ورزشی در شهر سهند تاکید و تصریح کرد: با پیگیری های انجام گرفته مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار غیر نقدی برای احداث ورزشگاه پنج هزاری نفری اخذ شد که به محض وصول، اقدام لازم برای ایجاد چنین ورزشگاهی در شهر سهند آغاز خواهد شد.

روشنی در پایان ارتقاء نشاط و رفاه اجتماعی را از جمله رئوس اصلی برنامه های شهرداری سهند دانست و اظهار داشت: به منظور ارتقاء فرهنگ شهر نشینی و افزایش نشاط اجتماعی برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی و کلاس های مهارت زندگی و سایر برنامه های متنوع فرهنگی نیز در دستور کار این مجموعه است.

گفتنی است شرکت کنندگان در همایش پیاده روی خانوادگی شهر جدید سهند مسیر ۳ کیلومتری مزار شهدای گمنام تا پارک مرکزی این شهر را پیمودند و پرده برداری از تندیس سه تن ازسرداران شهید آذربایجان شرقی در دوران دفاع مقدس در محل گلزار شهدای گمنام این شهر و اهدای جوایز به شرکت کنندگان نیز از برنامه های این همایش خانوادگی بود.

کد خبر 2765860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha