۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۵۲

حجت‌الاسلام صالحی منش:

آشنایی با فضای مجازی نیاز امروز روحانیون مبلغ است

آشنایی با فضای مجازی نیاز امروز روحانیون مبلغ است

قم - استاندار قم با بیان این که اهمیت مخاطب شناسی در کار سمن‌های برتر جوانان قابل انکار نیست گفت: آشنایی با فضای مجازی نیاز امروز روحانیون مبلغ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد صادق صالحی منش بعد از شهر دوشنبه در نشست با دبیران سازمان‌های مردم نهاد قم اظهار داشت: اهمیت مخاطب شناسی در کار سمن‌های برتر جوانان قابل انکار نیست و وظیفه سمن‌ها در قبال جوانان ذاتاً روشن است چنان که آن‌ها باید در درجه اول مخاطب شناس باشند و به روش کار با جوانان تسلط داشته باشند تا بتوانند به اهدافی که تعیین کرده‌اند برسند.

وی با ذکر مثالی در زمینه الگوی مخاطب شناسی افزود: حجت‌الاسلام قرائتی یکی از چهره‌های شاخص در بحث مخاطب شناسی است و ایشان تنها روحانی هستند که از اوایل انقلاب تا کنون به‌طور منظم در رسانه ملی برنامه دارند و صبحت هایشان به‌گونه‌ای است که از یک بی سواد گرفته تا یک عالم همه می‌توانند از مطالب ایشان استفاده کنند.

استاندار قم استفاده از نرم‌افزارهای ارتباطی و تکنولوژی‌های روز را لازمه تبلیغ در میان جوانان برشمرد و گفت: کسی که در زمینه امور تربیتی فعالیت می‌کند باید نیاز مخاطب را بداند و روحانیون امروز اگر با فضای مجازی آشنا نباشند نمی‌توانند تبلیغ موثری داشته باشند.

حجت‌الاسلام صالحی منش با اشاره به سهم عمده جوانان در پیشرفت کشور بیان داشت: امروزه بسیاری از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی از جمله انرژی هسته‌ای مرهون جوانان سخت‌کوشی است که با ایمان راسخ و استوار برای توسعه و پیشرفت تلاش می‌کنند.

وی به لزوم تشکیل اتاق فکر ویژه سمن‌ها اشاره کرد و یادآور شد: ما برای مقابله با تهاجم فرهنگی که علیه جوانان ما می‌شود جلسات منظمی با ائمه جمعه و مسئولان وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی داریم اما با این حال جا دارد که یک اتاق فکر تخصصی با حضور سمن‌ها داشته باشیم و ما به زودی این طرح را عملی خواهیم کرد.

استاندار قم تصریح کرد: برای حل مشکلات سمن‌ها و همچنین پیشرفت روزافزون تشکل‌های مردمی جلسات منظمی با مسئولان این مجموعه‌ها خواهیم داشت.

کد خبر 2766224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha