۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۲۱

فینال جام حذفی؛

تساوی نفت تهران و ذوب‌آهن در پایان نیمه اول

تساوی نفت تهران و ذوب‌آهن در پایان نیمه اول

نیمه نخست دیدار تیم‌های نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در فینال رقابتهای جام حذفی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال بیست و هشتمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه بین تیم‌های نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه تختی آغاز شد که دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این بازی که با قضاوت محسن ترکی در حال برگزاری است، سعید لطفی بازیکن تیم نفت و قاسم حدادی‌فر از تیم ذوب‌آهن در این نیمه از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند. در این نیمه ابتدا ذوب‌آهن تیم برتر میدان بود و با ضربات کاوه رضایی دو فرصت خوب گلزنی را بدست آورد اما در ۱۵ دقیقه دوم، تیم میزبان جریان بازی را در اختیار گرفت.

در اواخر نیمه نخست نیز هر دو تیم بازی پایاپایی را از خود ارائه کردند که در این بین نفت تهران برای رسیدن به دروازه ذوب‌آهن دل به ضدحملات دوخته بود اما شاگردان گل‌محمدی، بیشتر از عمق و کناره‌های دفاع تیم میزبان برای رسیدن به گل استفاده می‌کردند.

تیم نفت میزبان فینال جام حذفی با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمدامین حاج محمدی، علیرضا عزتی، لئوناردو پادوانی، سعید لطفی، ایمان مبعلی، آرش رضاوند، وحید امیری، غلامرضا رضایی، کمال کامیابی‌نیا و علی قربانی در این مسابقه به میدان آمد و محمدرشید مظاهری، هادی محمدی، علی حمام، مهرداد قنبری، کارلوس سانتوس، قاسم حدادی‌فر، مهدی پورمهدی، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی رجب‌زاده و کاوه رضایی نفرات تیم ذوب‌آهن را تشکیل دادند.

کد خبر 2766317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha