۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲

سرلشگر فیروزآبادی در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی شهید حسن طهرانی‌مقدم:

تلاش برای پیشرفت ایران انتظار فرج است

تلاش برای پیشرفت ایران انتظار فرج است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هر کس در هر قوه‌ای که فعالیت می‌کند باید برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران کار کند و اگر کسی نیتش پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشد، نفس این عمل انتظار فرج است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشگر بسیجی سید حسن فیروزآبادی صبح امروز در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی شهیدحسن طهرانی‌ مقدم که در سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه انصافاً کاری زیبا، هنری، پرمحتوا و زنده در این مجموعه فرهنگی انجام شده است، گفت: برای احیای این بنا، تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است و من همین مقدار که مشاهده کردم، متوجه شدم هنر معتقد، آگاه، دوراندیش، آینده‌نگر، اسلامی و انقلابی اسلام ناب حضرت امام خمینی (ره) در اینجا به نمایش درآمده است.

وی افزود: برای احداث این مجتمع فرهنگی انصافاً زمان خوبی انتخاب شده است، زیرا تطابق دارد با میلاد امام زمان(عج) و این خود برکت دیگری برای این مجموعه فرهنگی و سازمان پدافند غیرعامل به حساب می‌آید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه معصوم فرموده‌اند «انتظار فرج، افضل عبادت است»، خاطر نشان کرد: انتظار به معنای آمادگی برای ظهور است و آیت‌الله جوادی آملی به درستی اخیراً اشاره کرده‌اند که همانطور که غیبت صغری تدریجی بود، ظهور صغری نیز تدریجی خواهد بود و ما باید دل‌هایمان را برای ظهور امام عصر (عج) آماده سازیم.

سرلشگر فیروزآبادی با اشاره به اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران با همه خوبی‌ها و همه انتقاداتی که بر آن وارده، نظام فراهم‌‌کننده زمینه ظهور است، گفت: هر کس در هر قوه‌ای که فعالیت می‌کند باید برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران کار کند و اگر کسی نیتش پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشد، نفس این عمل انتظار فرج است و انشاءالله امام زمان (عج) از وی راضی باشد.

کد خبر 2766747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha