۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۵

حسینی خبر داد:

ظرفیت گازرسانی روستایی استان بوشهر به ۸۵ درصد افزایش می‌یابد

ظرفیت گازرسانی روستایی استان بوشهر به ۸۵ درصد افزایش می‌یابد

بوشهر - مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های گازرسانی به ۲۰۰ روستای استان بوشهر، ظرفیت گازرسانی روستایی استان به ۸۵ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس حسینی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های گازرسانی در استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: توسعه برنامه‌های گازرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: تا چند سال پیش تعداد زیادی از شهرها و روستاهای استان بوشهر از داشتن گاز خانگی محروم بودند ولی گازرسانی به مناطق مختلف استان با جدیت دنبال شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به تلاش دولت برای خدمات‌رسانی مناسب به روستاها، اضافه کرد: گازرسانی به روستاهای استان بوشهر یکی از اولویت‌های مهم ما در سال جاری است و طرح‌های مهمی در این زمینه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون گازرسانی به ۱۵۸ روستای استان بوشهر انجام شده است، افزود: در روستاهای استان بیش از یک هزار و ۲۷۰ کیلومتر شبکه گاز اجرا شده است و ۳۴ هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

حسینی با بیان اینکه تا دو سال آینده اغلب روستاهای استان بوشهر از نعمت گاز بهره‌مند خواهند بود، اضافه کرد: امسال عملیات گازرسانی به ۲۰۰ روستای استان بوشهر اجرا می‌شود و امسال ظرفیت گازرسانی به روستاها به ۶۸ درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پس از تکمیل طرح‌های گازرسانی یاد شده ظرفیت گازرسانی روستایی استان بوشهر به ۸۵ درصد افزایش می‌یابد، بیان داشت: ۹۰۰ کیلومتر شبکه جدید گازرسانی برای برخورداری ۲۵ هزار خانوار از نعمت گاز اجرا می‌شود که ۹۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

کد خبر 2766866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha