۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۳۱

استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات در استان زنجان

لزوم جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات در استان زنجان

استاندار زنجان به موضوع عدم افزایش قیمت کالا و خدمات تأکید کرد و گفت: یکی از علل پایین بودن قیمت مرغ در برخی از استان‌های همجوار، به استقبال مردم از خرید مرغ زنده برمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری زنجان، جمشید انصاری در دومین جلسه تنظیم بازار استان زنجان افزود: در کنار اقداماتی از قبیل عدم محدودیت ورود و صادرات گوشت گرم مرغ به استان  و عدم محدودیت در صدور جواز مرغداری‌ها، از این پس هرگونه خریدوفروش مرغ زنده در شهرستان‌های استان بلامانع و بدون محدودیت خواهد بود.

در ادامه مدیرکل جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه مبنای تعیین قیمت مرغ استان مبتنی بر میانگین قیمت مرغ در ۷ استان همجوار است، گفت: پس از استعلام قیمت مرغ از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، کردستان، تهران، گیلان و قزوین  به‌صورت هفتگی، قیمت‌ها آنالیز و میانگین آنها به‌عنوان قیمت عرضه گوشت مرغ در زنجان لحاظ خواهد شد.

جعفری از برپایی نمایشگاه‌ها و مراکز عرضه مستقیم کالاهای اساسی به‌صورت فروش فوق‌العاده در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و مقرر شد نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی از قبیل مواد پروتئینی، گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج و روغن با ۱۵ الی ۲۰ درصد تخفیف از ۲۵ خرداد لغایت ۲ تیرماه سال جاری در قالب «طرح ضیافت» در شهرستان‌های استان برگزار شود.

گفتنی است در برخی شهرستان‌ها بر اساس اعلام آمادگی آنها، عرضه در قالب برپایی نمایشگاه خواهد بود و در برخی دیگر از شهرستان‌ها، مراکز فروش فوق‌العاده بدون محدودیت زمانی برگزار می‌شود ولی در مرکز استان نمایشگاه عرضه محصولات برپا خواهد شد.

کد خبر 2769015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha