۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۰۱

خدابنده لو مطرح کرد:

همدان پایگاه آموزشی رشته پرورش اندام و بدنسازی غرب کشور می شود

همدان پایگاه آموزشی رشته پرورش اندام و بدنسازی غرب کشور می شود

همدان - رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: با توجه به پتانسیل رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام همدان از فدراسیون درخواست شده این استان به پایگاه آموزشی غرب کشور تبدیل شود.

مرتضی خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به اهداف هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان در سال جاری اظهار داشت: میزبانی مسابقات قهرمانی کشور، اعزام بهتر تیم های استان به مسابقات قهرمانی کشور، بالا بردن سطح دانش مربیان و داوران این رشته از اهداف اصلی است.

وی افزود: همچنین از فدراسیون درخواست شده تا برای نخستین بار کلاس مربیگری درجه یک در همدان برگزار شود چراکه این کلاس در گذشته تنها در تهران برگزار می شد که امیدواریم مورد موافقت فدراسیون قرار گیرد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با اشاره توانمندی مربیان همدان گفت: ارتقای دانش مربیان و داوران رشته بدنسازی و پرورش اندام استان در دستور کار قرار دارد تا پایگاه آموزش این رشته در غرب کشور را در همدان احداث کنیم.

خدابنده لو عنوان کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان در امر مربیگری و داوری هیچ گونه مشکلی ندارد و بیش از ۶۰۰ مربی و ۱۵۰ داور در همدان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب جوانان همدانی از این رشته بیان کرد: در شهر همدان ۷۰ باشگاه و در استان همدان نزدیک به ۱۵۰ باشگاه در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می کنند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان یادآور شد: در این تعداد باشگاه به طور سازمان یافته شش هزار نفر فعالیت می کنند که دارای بیمه ورزشی هیئت بدنسازی و پرورش اندام هستند و نزدیک به چهار هزار نفر نیز با سایر بیمه های ورزشی در این رشته فعالیت دارند.

کد خبر 2769028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha