۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۵۶

رسولی:

نانوانیهای آمل زیر ذره بین نظارتی قرار می گیرند/ نابسامانی تاکسی

نانوانیهای آمل زیر ذره بین نظارتی قرار می گیرند/ نابسامانی تاکسی

آمل - معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه آمل گفت: نانواییها در ماه رمضان زیر ذره بین نظارتی هستند و با تخلفات برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرنگارمهر، سید جعفر رسولی در جلسه شورای تنظیم بازار این شهرستان که بعد از ظهر شنبه در فرمانداری ویژه آمل برگزار شد، گفت: در ماه مبارک رمضان مطمئنا مصرف بعضی از اقلام بالا می رود واحتمال می دهیم که در ایام ماه مبارک رمضان با کمبود تعدادی از اجناس مواجه شویم.

وی با بیان اینکه باید دستگاه های اجرایی شهرستان پیش بینی های لازم را برای ماه مبارک رمضان انجام دهند، افزود: فروشندگان در سطح شهر نباید سلیقه ای اقلام را قیمت گذاری کنند.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه شهرستان آمل به وضعیت نابسامان نرخ کرایه تاکسی شهرستان آمل اشاره کرد و گفت:باید مبلغ تعیین شده کرایه تاکسی در شهرستان رعایت شود که این امر در بین رانندگان تاکسی صورت نمی گیرد.

رسولی با بیان اینکه درسال گذشته قیمت کرایه اصلی رعایت نشده است، گفت: رئیس پیشین سازمان تاکسیرانی  دراین امر عملکرد خوبی نداشت.

وی با اعلام اینکه درسال ۹۴ حدود ۱۵ درصد قیمت کرایه های تاکسی افزایش پیدا کرده است، ابراز کرد: رانندگان تاکسی در شهرستان آمل بیش از این قیمت از مردم کرایه می گیرند.

این مسئول با تاکید براینکه با رانندگان تاکسی های متخلف برخورد جدی صورت می گیرد، بیان کرد: امتیاز ماشین های تاکسی متخلف که در شهرستان درحال فعالیت هستند از آنها گرفته خواهد شد و ماشین های آنان از حالت تاکسی خارج می شود.

تشکیل ۹۸۷ پرونده تخلف

سید مرتضی صادقی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آمل در این جلسه با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۸۷ پرونده در تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرارگرفته است، گفت: دومیلیارد و۷۸۶میلیون ریال بصورت نقدی متخلفان جریمه شده اند.

وی تعداد شکایات علیه رانندگان تاکسی های شهری را بسیار زیاد ارزیابی کرد وافزود:رانندگان تاکسی شهرستان آمل نرخ تعیین شده را رعایت نمیکنند.

محمدعلی سبزعلیپور رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل در این جلسه گفت:در سال ۹۳ قیمت کرایه رانندگان تاکسی ۲۰درصد افزایش  یافته بود که رانندگان تاکسی بصورت خودجوش ۵۰ درصد کرایه های خود را افزایش داده اند.

 وی با بیان اینکه سه هزار تاکسی در شهرستان آمل وجود دارد، بیان کرد: قیمت کرایه تاکسی از قبل رعایت نشده است و ما باید برای این معضل بزرگ جلسه ای برگزار کنیم وریشه ای این مشکل را حل کنیم.

کد خبر 2769155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha