۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۹

دبیر هیئت تکواندو اصفهان در گفتگو با مهر مطرح کرد:

طولانی شدن روندانتخابات هیئت تکواندو/نابودی ورزش پرطرفدارنصف‌جهان

طولانی شدن روندانتخابات هیئت تکواندو/نابودی ورزش پرطرفدارنصف‌جهان

اصفهان- دبیر هیئت تکواندو اصفهان با انتقاد از طولانی شدن روند انتخابات ریاست این هیئت گفت: تداوم وضعیت کنونی و عدم انتخاب رئیس هیئت سبب نابودی ورزش پرطرفدار نصف‌جهان می‌شود.

جواد ابن یمین در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عدم برگزاری انتخابات ریاست هیئت تکواندوی استان اصفهان و دلایل آن اظهار داشت: ثبت‌نام انتخابات هیئت تکواندو حدود اسفندماه سال ۹۳ شروع شد و تا به امروز حدود ۷۵ روز از ثبت نام این انتخابات می‌گذرد. ۷ کاندیدا در این انتخابات ثبت نام کرده‌اند اما هنوز نتیجه‌ای برای شروع انتخابات حاصل نشده است و رضوانی، سرپرست کنونی هیئت نیز نمی‌تواند به عنوان رئیس تصمیم‌گیری کند و برنامه‌ریزی طولانی‌مدت داشته باشد.

وی با شاره به عواقب عدم وجود رئیس در هیئت تکواندوافزود: ثبت نام لیگ نونهالان روز گذشته به پایان رسید و اصفهان تیمی را در این لیگ معرفی نکرد. بدون شک به دنبال لیگ نونهالان، در لیگ نوجوانان نیز شرکت کننده‌ای نداریم که این بلاتکلیفی در انتخاب رئیس هیئت، تکواندو اصفهان را در سال ۹۴ به نابودی می‌کشاند.

دبیر هیئت تکواندو بیان اینکه برخی دلشان برای تکواندو اصفهان می‌سوزد، بیان داشت: برای انتخابات هیئت تکواندو چند نفر از پیشکسوتان تکواندو و چند نفر از غیر تکواندو شرکت کرده‌اند که در این جمع برخی با داشتن سمت‌های بزرگ پا به این انتخابات گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد هنوز کسانی هستند که دلشان برای تکواندو اصفهان بسوزد.این دلسوزی زمانی نتیجه می‌دهد که مجمع انتخاباتی برگزار شود و هر چه زودتر رئیس هیئت تکواندو معرفی شود تا بتواند از باقی مانده سال ۹۴ بهره مناسب ببرد.

ابن یمین در پاسخ به این سئوال که چرا مجمع انتخاباتی برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: برگزاری مجمع انتخاباتی زمانی امکان‌پذیر است که اداره‌کل ورزش و جوانان کاندیدا‌های انتخابات هیئت تکواندو را تایید صلاحیت کرده و به فدراسیون معرفی کند و این کار ۷۵ روز تا الان طول کشیده است.

وی افزود: نمی‌دانم چرا تایید صلاحیت انقدر زمان برده است اما باید بگویم که افراد شرکت کننده در انتخابات افرادی شناخته شده در سطح شهر هستند که چند تن از این کاندیداها حتی در انتخابات شورای شهر به تایید شورای نگهبان رسیده‌اند اما اداره‌کل هنوز پاسخی برای تایید این کاندیداها به ما نداده است.

دبیر هیئت تکواندو اصفهان درباره پیگیری مسئله تایید صلاحیت توسط هیئت تکواندو یادآور شد: در همین چند روز گذشته ما چندین استعلام از اداره کل ورزش و جوانان گرفته‌ایم که در پاسخ به ما اعلام شد هنوز نامه به تایید حراست نرسیده که این برای ما تعجب برانگیز است که چرا تایید صلاحیت باید ۷۵ روز زمان ببرد.

کد خبر 2770785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha