۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۰۶

عضو شورای اسلامی شهر شیروان:

استقبال پرشکوه مردم از روحانی چشم ها را به خراسان خیره خواهد کرد

استقبال پرشکوه مردم از روحانی چشم ها را به خراسان خیره خواهد کرد

بجنورد- عضو شورای شهر شیروان گفت: استقبال مردم خراسان شمالی از کاروان تدبیر و امید خیره کننده خواهد بود.

اسماعیل حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن ابراز مسرت از سفر کاروان تدبیر و امید به خراسان شمالی اظهار کرد: خبر سفر حجت الاسلام روحانی به استان باعث امید بخشی به مردم خراسان شمالی شده است.

وی اضافه کرد: این مردم به رغم نداشته های بزرگ شان، همواره در کنار دولت و دولتمردان بوده اند و ثابت کرده اند که مردم میهمان نوازی هستند.

حسین پور فعالیت ستادهای خودجوش و مردمی در سطح استان برای استقبال از حجت الاسلام روحانی را نشانه درک عمیق مردم خراسان شمالی از شرایط دانست و افزود: مردم می خواهند در این سفر که همزمان با روز ۲۴ خرداد انجام می شود با استقبال از رئیس جمهورشان پیام روشنی به بدخواهان ملت ایران بدهند که این ملت همچنان در کنار دولتمردان شان هستند و هیچ چیز نمی تواند پیوند بین دولت و مردم را کمرنگ کند.

این فعال سیاسی استقبال از هیئت دولت تدبیر و امید در استان را خیره کننده دانست و گفت: نیروهای جوان با تشکیل کمپین های استقبال در فضای مجازی و با تشکیل ستادهای مردمی میها می شوند تا در قالب کاروان های بزرگ مردمی راهی مرکز استان شوند و با استقبال از حجت الاسلام روحانی در ۲۴ خرداد چشم های بسیاری را به خراسان شمالی خیره کنند.

حسین پور در ادامه بزرگترین معضل استان را اشتغال جوانان دانست و تصریح کرد: هر چند نمی توان انتظار داشت دولت به تنهایی مشکل بی کاری را در کوتاه مدت حل کند ولی باید این مهم در برنامه ریزی های پیش رو پر رنگ تر دیده شود.

وی سفر کاروان تدبیر و امید را فرصتی برای معرفی قابلیت های استان ارزیابی کرد و یادآور شد: این سفر فرصت مناسبی است تا با استفاده از ظرفیت های حضور دولت تدبیر و امید در استان و با نقش آفرینی رسانه ها بتوان داشته های این مردم و ظرفیت های سرمایه گذاری، کشاورزی و گردشگری خراسان شمالی را به خوبی معرفی و عرصه را برای گام های بلند سرمایه گذاری در استان فراهم کرد.

کد خبر 2774227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha