۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸

فینال بسکتبال NBA؛

لبرون جیمز برای دومین برد کلیولند سنگ تمام گذاشت

لبرون جیمز برای دومین برد کلیولند سنگ تمام گذاشت

ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز که در دومین بازی این تیم برابر گلدن استیت واریرز نمایش درخشانی داشت در سومین دیدار فینال هم سنگ تمام گذاشت تا کلیولند ۲ بر یک از حریف خود پیش بیفتد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین بازی فینال رقابتهای این فصل بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز چهارشنبه به میزبانی کلیولند کاوالیرز در حضور ۲۰ هزار و ۵۶۲ تماشاگر سالن «کوئیکن لوانز آره نا» برگزار شد که در پایان تیم کاوالیرز با حساب ۹۶ بر ۹۱ از سد رقیب خود گذشت تا در مجموع دیدارهای رو در رو با حساب ۲ بر یک از رقیب قدرتمند خود پیش بیفتد.

لبرون جیمز

لبرون جیمز که در بازی قبل هم ستاره میدان لقب گرفته بود این بار نیز سنگ تمام گذاشت و با کسب ۴۰ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۸ پاس منجر به امتیاز نقش اصلی را در کسب دومین برد کلیولند ایفا کرد. نکته جالب اینکه استفان کوری، بازیکن MVP این فصل NBA در بازی سوم هم درخششی نداشت و نتوانست بیشتر از ۲۷ امتیاز برای گلدن استیت کسب کند.

فلوید می ودر

دیدار امروز دو تیم مهمانان ویژه‌ای داشت. فلوید می ودر، سرشناس‌ترین بوکسور جهان از جایگاه ویژه این بازی را نگاه کرد. چهره‌های سرشناس هالیوودی نیز این دیدار را نظاره‌گر بودند.

کد خبر 2774323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha