۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

۵۶۷ واحد مسکن مهر شهر مهاجران به بهره برداری رسید

۵۶۷ واحد مسکن مهر شهر مهاجران به بهره برداری رسید

اراک- ۵۶۷ واحد مسکونی از پروژه یک هزار و ۳۴۴ واحدی مسکن مهر شهر مهاجران، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر مهاجران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر،سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و شهر مهاجران، صبح چهارشنبه در این مراسم گفت: این واحدهای مسکونی در قالب تفاهم نام سه جانبه و یک هزار و ۵۲۴ واحد است که از این تعداد ۵۰۰ واحد قبلا تحویل شده و در مراسم امروز نیز ۵۷۶ واحد دیگر با حضور محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی تحویل متقاضیان شد.

وی افزود: این واحدهای مسکونی به بهره برداری رسیده شامل ۲۴ بلوک و در هر بلوک ۲۴ واحد مسکونی و در چهار طبقه ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت عمران  شهر جدید امیرکبیر و مهاجران خاطرنشان ساخت: مابقی واحدهای مسکن مهر نیز تا پایان مردادماه سال جاری تکمیل و تحویل متقاضیان می گردد.

غفوی اظهار داشت: این تعداد واحد در زمینی به مساحت ۳۹ هزار متر مربع طراحی و احداث شده است و در حال حاضر دارای کلیه انشعابات آب، برق، گاز و تلفن است.

وی تصریح کرد: به منظور تکمیل این واحدها علاوه بر تامین امکانات زیربنایی، طراحی و احداث مسجد حضرت زهرا(س) در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۹۲ متر مربع با زیربنای ۴۸۰ مترمربع طراحی و احداث شده است.

کد خبر 2774481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha