۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۸

سرمربی ذوب آهن به دنبال کمپ تمرین؛

گل‌محمدی: تغییرات زیادی ایجاد کردم/ خودباوری باعث موفقیت‌مان شد

گل‌محمدی: تغییرات زیادی ایجاد کردم/ خودباوری باعث موفقیت‌مان شد

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: بازیکنان ما پس از کسب خودباوری توانستند شکل تیمی خوبی به‌دست آورند و به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی که برای انتخاب محل کمپ ذوب آهن در ترکیه به سر می برد، در همایش کانون مربیان دقایقی از طریق اسکایپ صحبت کرد و در خصوص شرایط ذوب آهن گفت: ذوب آهن پیش از اینکه من سرمربی‌اش شوم، یکی از تیم‌های پرتنش لیگ بود و جزو کاندیدای سقوط به لیگ پایین تر، اما من تغییرات زیادی در این تیم بوجود آوردم و ساختار تیم را تغییر دادم و سعی کردم که از بازیکنان جوان استفاده کنم.

وی افزود: ما در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ بازی خوبی ارائه می دادیم، اما نتایج بدی می گرفتیم. علت اصلی این مساله هم عدم خودباوری بازیکنان بود، اما با گذشت زمان و صحبت هایی که با بازیکنان انجام دادیم و شناختی که نسبت به هم بدست آوردیم فضای تیم تغییر کرد و شرایط متفاوت شد.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان ادامه داد: از هفته دهم ما توانستیم سبک بازی تیم را که پاسکاری های کوتاه بود را به حریفان تحمیل کنیم. بازیکنان هم خودباوری لازم را به دست آوردند و در پایان هم با کمک خدا توانستیم پیشرفت چشمگیری کنیم.

گل‌محمدی اظهار داشت: روند صعود تیم ما از اواخر نیم فصل به اول شروع شد و ما موفق شدیم با سه پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم. در تعطیلات نیم فصل هم اردویی در مالزی برگزار کردیم و با چند بازی تدارکاتی خوب موفق شدیم این روند را حفظ کنیم و کم کم اختلافمان را با تیم های صدرنشین کم کنیم.

وی در ادامه گفت: وقتی جدول را نگاه می کردیم و اختلاف امتیازها را می دیدیم، فهمیدیم که می توانیم جزء چهار تیم باشیم و با انگیزه بالا توانستیم این مهم را به دست آوریم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در رابطه با فینال جام حذفی تصریح کرد: ما بعد از پایان لیگ ۱۷ روز تا فینال جام حذفی زمان داشتیم که فرصت زیادی هم شمرده می شد و در این میان نیاز به بازی تدارکاتی داشتیم و دو بازی را با تیم ملی دانشجویان برگزار کردیم تا خودمان را برای فینال آماده کنیم. درآن مسابقه هم در نیمه اول روند خوبی نداشتیم و تیم ما به خوبی نتوانسته بود شکل خودش را به‌دست آورد، اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم و قهرمان جام حذفی شویم.

کد خبر 2776887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha