۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

کتاب عکس «بهشت شور» به چاپ دوم رسید

کتاب عکس «بهشت شور» به چاپ دوم رسید

بوشهر - آریا دخت جهانبخشان عکاس جوان بوشهری و نویسنده کتاب عکس بهشت شور گفت: کتاب عکس «بهشت شور» به چاپ دوم رسید.

آریا دخت جهانبخشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کتاب عکس «بهشت شور» با موضوع تصاویری از کوه نمک استان بوشهر تالیف و چاپ شد که با توجه به استقبال خوبی که از این کتاب صورت گرفت، چاپ دوم نیز روانه بازار شد.

وی اضافه کرد: چاپ نخست این کتاب در سال ۹۱ با تیراژ یک هزار جلد روانه بازار شد و چاپ دوم این کتاب نیز در تیراژ سه هزار جلد در هفته گذشته وارد بازار کتاب شده است.

این عکاس جوان بوشهری افزود: در سال ۸۹ به همراه هیئت بزرگ کوه‌نوردی برای ثبت تصاویر از کوه نمک استان بوشهر به این منطقه رفتیم و تصاویر بسیار زیادی تهیه و ثبت کردیم که ۶۸ عکس برای انتشار انتخاب شد.

وی با بیان اینکه تصاویر این کتاب در قطع ۱۳۵ میلیمتری عکاسی شده‌اند، بیان داشت: چاپ اول کتاب بهشت شور با همکاری نشر نظر، در ۱۰۸ صفحه خشتی، چهاررنگ و با جلد سخت به چاپ رسید و چاپ دوم نیز با همکاری آستان قدس رضوی انجام شد.

جهانبخشان هدف از چاپ این کتاب را معرفی طبیعت بکر ایران به ویژه استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش طبیعت بوده و این تصاویر تنها گوشه‌ای از طبیعت استان بوشهر است.

آریا دخت جهانبخشان متولد ۱۳۶۵ در بوشهر، فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی است که عکاسی را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است.

از جمله فعالیت‌های جهانبخشان می‌توان به برپایی نمایشگاه‌های انفرادی متعدد و کسب مقام اول در بخش مستند جشنواره سالیانه «دوربین دات نت» در سال ۹۲، کسب مقام دوم در جشنواره عکس معراج و دبیری جشنواره عکس چهارمحل اشاره کرد.

کد خبر 2777500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha