۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۱

آیت الله علما تاکید کرد:

فضای شهرهای کرمانشاه مهیای استقبال شايسته از ماه رمضان شود

فضای شهرهای کرمانشاه مهیای استقبال شايسته از ماه رمضان شود

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر استقبال شایسته از ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: باید کاری کنیم که ماه رمضان را زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و برکات فراوان این ماه، گفت: باید از ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را ببریم.

وی گفت: ماه مبارک رمضان در کشورهای عربی مانند یک انقلاب است و با فرا رسیدن این ماه جنب و جوش خاصی در بین مسلمانان ایجاد می شود.

امام جمعه کرمانشاه بر لزوم آماده سازی فضای شهر برای ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: استانداری به عنوان متولی اصلی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بر استقبال شايسته از ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: باید پارچه نوشته های تبریک حلول ماه رمضان و بیاناتی از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و آیات و روایات در خصوص این ماه در سطح شهر به چشم بیاید.

آیت الله علما خواستار مشارکت همه دستگاه ها در برگزاری هر چه بهتر برنامه های ماه مبارک رمضان شد و تاکید کرد: باید کاری کنیم که ماه رمضان را زنده نگه داریم.

کد خبر 2778503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha