۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۴

آیت الله علما:

رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است/ لزوم حفظ حرمت ماه مهمانی خدا

رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است/ لزوم حفظ حرمت ماه مهمانی خدا

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ماه رمضان را فرصتی مغتنم برای خودسازی و تهذیب نفس دانست و بر لزوم حفظ حرمت و شان این ماه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان بر استفاده از فیوضات و برکات فراوان این ماه تاکید کرد.

وی ماه رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی و تعالی انسان ها دانست و افزود: همه ما باید عظمت ماه رمضان را قدر دانسته و از تمامی لحظات آن نهایت استفاده را ببریم.

آیت الله علما در ادامه بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید و خاطر نشان کرد: ماه رمضان همچنین فرصت بسیار ارزشمندی برای احیای این فریضه الهی است.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با تاکید بر اینکه حفظ حرمت ماه رمضان ضروری است، خواستار برخورد مناسب با افرادی شد که در انظار عمومی تظاهر به روزه خواری می کنند.

وی همچنین خواستار فضاسازی مناسب شهرهای استان برای استقبال ار ماه مبارک رمضان شد و گفت: فضاسازی محیطی مناسب، در ذهن مردم تاثیر گذار خواهد بود.

آیت الله علما در پایان ماه رمضان را فرصتی گرانقدر برای تزکیه و تهذیب نفس و رسیدن به کمالات عنوان و تصریح کرد: تلاش در راستی تعمیق باورهای دینی نسل جوان نیز در این ماه باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 2780538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha