۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴

استاندار گیلان:

چهره های علمی در مجامع تصميم گيری استان حضور فعالانه داشته باشند

چهره های علمی در مجامع تصميم گيری استان حضور فعالانه داشته باشند

رشت- استاندار گیلان در جمع هیأت رئیسه دانشگاه گیلان بر تقویت جایگاه این دانشگاه تاکید کرد و گفت: حضور فعالانه چهره های علمی در مجامع تصميم گيری استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گيلان، محمد علی نجفی در این نشست با بيان اينكه دانشگاه گیلان بايد در بحث كميت و توسعه رشته های تحصيلی بر اساس نيازهای جامعه برنامه ريزی كند، اظهار کرد: تقويت جايگاه و حفظ كيفيت و هويت اين دانشگاه از جمله موارد مهمی است كه بايد به آن توجه ويژه ای داشته باشيم.

وی بر لزوم حضور فعالانه چهره های علمی در مجامع تصميم گيری استان تأكيد كرد و گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، مردم به جامعه علمی اعتماد و اطمينان دارند.

نجفی با بيان اينكه استقلال دانشگاه ها بايد حفظ شود، افزود: بايد امكانات لازم سخت افزاری و تسهيلات لازم برای ارتقاء سطح علمی دانشجويان فراهم شود.

وی با ابراز نارضايتی از احداث دانشگاه های فاقد امكانات و فضای مناسب آموزشی در سال های گذشته گفت: دانشگاه ها بايد امكانات لازم را جهت ارتقاء سطح علمی دانشجويان فراهم کرده و در توسعه علمی كشور نقش آفرينی كنند.

 رييس دانشگاه گيلان نيز در اين نشست با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اين دانشگاه با بيان اينكه دولت تدبير و اميد بر بهره گيری از خرد جمعی تأكيد دارد، اظهار کرد: دانشگاه گيلان يك دانشگاه جامع بوده و رشته های ارائه شده در آن مورد نياز استان است.

احمد رضی گفت: تلاش دانشگاه گيلان بر اين است تا به حل تخصصی مسائل جامعه بپردازد.

کد خبر 2784671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha