۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴

معاون امنیتی سیاسی استانداری زنجان:

آگاه‌سازی خانواده‌ها در زمینه مواد مخدر جدی گرفته شود

آگاه‌سازی خانواده‌ها در زمینه مواد مخدر جدی گرفته شود

زنجان - معاون امنیتی سیاسی استانداری زنجان گفت: آگاه‌سازی خانواده‌ها و پررنگ کردن نقش آن‌ها در بحث مقابله با اعتیاد بسیار موثر است و باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا شهبازی صبح چهارشنبه در جلسه شورای مواد مخدر، اقدامات انجام گرفته درخصوص مبارزه با مواد مخدر را خوب ارزیابی کرد.

وی با تاکید بر استانداردسازی کمپ‌ها، گفت: باید دستگاه‌های ذی‌ربط استانداردسازی کمپ‌ها را مورد توجه قرار دهند.

معاون امنیتی سیاسی استانداری زنجان، گفت: متاسفانه اعتیاد یکی از مشکلات و نگرانی‌های خانواده‌ها بعد از اشتغال است و باید دست‌اندرکاران امر در این حوزه نگرانی‌های مردم را کاهش بدهند.

شهبازی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران سه هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام کرده است و این نشان دهنده پیشتاز بودن ایران در امر مبارزه با مواد مخدر در میان کشورهاست.

وی افزود: در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان ۲۰۷ برنامه فرهنگی، آموزشی و اطلاع‌رسانی پیش‌بینی شده است که خود به جامعه و خانواده‌ها کمک می‌کند.

معاون امنیتی سیاسی استانداری زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتیاد نگرانی جامعه است، هفته مواد مخدر فرصت مناسبی است که نقش خانواده‌ها را پر رنگ کرده و کارهای فرهنگی مختلفی انجام شود.

شهبازی افزود: باید خانواده‌ها نسبت به مواد مخدر آگاهی لازم را داشته باشند که با کار فرهنگی و آموزشی می‌توان این امر مهم را محقق کرد.

کد خبر 2786333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha