۵ تیر ۱۳۹۴، ۹:۰۸

مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان؛

صعود دوتیم درفوتسال قطعی شد/شکست تیم های پیروز والیبال در دور دوم

صعود دوتیم درفوتسال قطعی شد/شکست تیم های پیروز والیبال در دور دوم

گرگان – مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان با قطعی شدن صعود دوتیم در فوتسال و شکست تیم های پیروز دور اول والیبال در دور دوم ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان، شامگاه پنجشنبه در رشته های فوتسال و والیبال پیگیری شد.

در هفتمین شب از رقابت های فوتسال، سه دیدار از دور دوم رقابت ها برگزار شد و دوتیم با کسب پیروزی پرگل، صعود خود به دور بعدی را قطعی کردند.

در بازی نخست و از گروه دو، تیم «تلاونگ خزر» با نتیجه خیره کننده ۷ بر ۲ مقابل «جهاد کشاورزی» به برتری دست یافت. گل های اول و آخر بازی را تیم مشکی پوش جهاد کشاورزی به ترتیب توسط محمدعلی کابوسی و حامد مهدوی فرد به ثمر رساند. برای آبی پوشان تلاونگ خزر محسن خاری ۳ بار، محسن حیدری دوبار، نعمت سلطانی و علیرضا خسروی گلزنی کردند. تلاونگ خزر در بازی نخست با ۶ گل پیروز شده بود و با ۶ امتیاز جواز صعود در مرحله بعدی را به دست آورد.  

در دیگر بازی گروه دو، تیم «لوله و اتصالات قرائی» که در بازی نخست شکست سنگینی متحمل شده بود با یک گل مقابل «شرکت بازرگانی خداوردی صحرا» صاحب برتری شد. سالار رضائیان تک گل تیم آبی پوش را در نیمه دوم به ثمر رساند.

در بازی سوم و از گروه سه، تیم «شهدای پابند» در یک بازی یکطرفه با ۶ گل «دهیاری لمسک» را درهم کوبید. امیر چراغعلی دوبار و علی پورغاز، بنیامین قجر، عباس عبدالهی و ستار اونق یکبار برای سفیدپوشان پابند گلزنی کردند. شهدای پابند با کسب دومین پیروزی متوالی ۶ امتیازی شد و جواز حضور در دور دوم را به دست آورد.

در بازی های امشب (جمعه)، ابتدا از گروه سه «مجتمع mdf هنرمند» به مصاف «مرزبانی گلستان» می رود و سپس از گروه چهار، «شهدای زنگیان» با «شهدای لمسک» و «زنده یاد شجاعی» با «کانون فرهنگی گلشن» دیدار می کنند.

 رقابت های فوتسال با شرکت ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه چهار تیمی و به شیوه جام جهانی فوتبال برگزار می شود.

برنده های شب اول والیبال شکست خوردند

ششمین شب مسابقات والیبال با شکست تیم های پیروز در دور اول به پایان رسید.

از گروه پنج این رقابت ها، ابتدا تیم «دانشگاه علمی کاربردی» که در شب نخست به پیروزی رسیده بود، در دو دست متوالی مغلوب «نیروی انتظامی» شد. نیروی انتظامی با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۶ پیروز میدان لقب گرفت.

در بازی دوم از گروه پنج، تیم «شهدای قلندرمحله» با حساب دو بر یک مقابل «پیام مخابرات» که در دور نخست پیروز شده بود، صاحب برتری شد. نماینده قلندرمحله دست های اول و سوم را به ترتیب با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۳ برنده شد اما در دست دوم نتیجه را ۲۵ بر ۱۶ واگذار کرد.

در بازی های امشب (جمعه)، ابتدا از گروه یک «نامی طیور» با «مرزبانی» دیدار می کند و سپس از گروه دو، «پروتئین احمدی» به مصاف «شهدای تخشی محله» می رود.

مسابقات والیبال با عنوان «یادواره شهدای عملیات رمضان گرگان» با حضور ۲۱ تیم در قالب ۴ گروه چهارتیمی و یک گروه پنج تیمی برگزار می شود. این مسابقات به دلیل تعمیرات سالن آزادی با یک شب تاخیر آغاز شد.

مسابقات ویژه ماه رمضان در گرگان، علاقمندان بی شماری دارد و همه ساله تعداد زیادی از ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای رشته های مختلف ورزشی را درگیر خود می کند.

 

کد خبر 2787471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha