۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶

در سه ماهه نخست سال جاری؛

۲۵ زندانی جرائم غیرعمد خراسان شمالی به همت خیران آزاد شدند

۲۵ زندانی جرائم غیرعمد خراسان شمالی به همت خیران آزاد شدند

بجنورد- مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد به همت خیران و این ستاد از زندان های استان آزاد شدند.

رضا استاجی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸۳ زندانی جرائم غیرعمد در زندان های خراسان شمالی به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه، مهریه و ... محبوس هستند.

وی با اشاره به فعالیت های ستاد دیه و خیران در راستای آزادی این زندانیان، افزود: در این راستا با تلاش های انجام شده سال گذشته ۱۲۹ زندانی جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

استاجی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری نیز ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد به همت خیران و این ستاد از زندان های استان آزاد شده و به کانون خانواده های خود بازگشتند.

به گفته وی زندانیان جرائم غیرعمد بر اساس اجرای مر قانون و پس از رسیدگی عادلانه و در پی عدم توانایی در پرداخت دیه به زندان محکوم شده اند و ستاد دیه استان نیز با همکاری خیران تلاش زیادی در راستای آزادی این افراد انجام می دهد.

مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان، افزود: جشن گلریزان در بجنورد با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، سیزدهم تیرماه مصادف با هفدهم رمضان در محل سالن حافظ بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و مراسم افطار برگزار خواهد شد.

وی از همه خیران و نیکوکاران برای شرکت در این جشن دعوت کرد و گفت: اگر برخی از خیران امکان حضور در این جشن را نیافتند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۸۸۸۸۸ در کلیه شعب بانک تجارت سطح کشور و به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

کد خبر 2788210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha