۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۹

آیت الله صافی گلپایگانی:

مسئولان باید دین خود را به قم ادا کنند

مسئولان باید دین خود را به قم ادا کنند

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان وجود حضرت معصومه(س) و حوزه‌های علمیه را مایه خیر و برکت برای قم دانست و گفت: مسئولان باید دین خود را از جهات مختلف دینی و اخلاقی به شهر مقدس قم ادا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری قم، فریدون همتی سرپرست جدید استانداری قم پیش از ظهر یکشنبه با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دیدار کرد.

استاد برجسته حوزه در این دیدار طی سخنانی با تأکید بر ضرورت تلاش برای کسب رضای خداوند و توجه به معنویات در امور اظهار کرد: هرکسی در هر سمتی باید بر انجام وظایف و تکالیف خود مراقبت داشته باشد.

وی با بیان اینکه فرصت‌های خدمت به مردم برای افراد زودگذر هستند، افزود: مسئولیت‌ها امتحان الهی هستند و باید تلاش کرد تا از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

آیت الله صافی با اشاره به مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: مسئولان باید از هر موقعیتی برای خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها خصوصاً اقشار فقیر جامعه استفاده کنند.

آیت الله صافی گلپایگانی همچنین وجود حضرت معصومه(س) و حوزه‌های علمیه را مایه خیر و برکت برای قم دانست و گفت: مسئولان باید دین خود را از جهات مختلف دینی و اخلاقی به شهر مقدس قم ادا کنند.

دیدار استاندار قم با مراجع تقلید

فریدون همتی سرپرست استانداری قم نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با علما، خدمت در قم را مهم و با ارزش دانست و اظهار کرد: در راه خدمت به قم نیازمند همکاری و همراهی آحاد مردم و مسئولان و دعای خیر مراجع معظم هستیم.

وی با اشاره به جایگاه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه خدمت به قشر مستضعف گفت: امیدوارم با یاری خداوند متعال بتوانم در این راه گام بردارم.

حجت الاسلام داوود نمازی مشاور امور روحانیت وزیر کشور، رضا سیار فرماندار قم، رستمی معاون توسعه مدیریت استاندار، حجت الاسلام هاشمی مشاور امور روحانیت استاندار و طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری، همراهان همتی در این دیدار بودند.

کد خبر 2789445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha