۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳

استاندار خراسان شمالی از تقویت زیرساخت‌های کانون حمایت می‌کند

استاندار خراسان شمالی از تقویت زیرساخت‌های کانون حمایت می‌کند

استاندار خراسان شمالی آمادگی خود را برای حمایت از تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  اداره‌کل روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون، سید علی‌اکبر پرویزی در دیدار با مدیرکل کانون خراسان‌شمالی با اعلام این خبر افزود: کمک به تقویت زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات و تجهیزات در حوزه فرهنگی کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری ارزش‌مندی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اصالت فرهنگی استان خراسان‌شمالی گفت: مردم این منطقه همواره در حوزه‌های فرهنگی پیشتاز بوده‌اند بر همین اساس باید تلاش کنیم زمینه‌های لازم برای رشد فرهنگی کودکان و نوجوانان را مهیا کنیم تا در این حوزه نیز پیشرو باشیم.

در این دیدار هم‌چنین منیره صادقی، مدیر‌کل کانون خراسان‌شمالی نیز با اشاره به برخی کمبودها در زمینه‌های عمرانی و نیروی انسانی در کانون گفت: حوزه کودک و نوجوان در این استان نیاز به توجه، همکاری و حمایت بیشتر مسوولان استانی و شهری دارد.

وی ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون و ضرورت توسعه و گسترش بیشتر آن در سطح استان اظهار امیدواری کرد در سالی که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «دولت و ملت، هم‌‌دلی و هم‌زبانی» نام‌گذاری شده است با تلاش و همراهی تمامی مسوولان بتوانیم در راه تحقق این شعار گام برداریم.

کد خبر 2790070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha