۱۱ مهر ۱۳۸۲، ۱۴:۵۸

به علت ايجاد مشكل در راه تدوين

"جستجو در شهر "با كندي پيش مي رود

مراحل تدوين مجموعه تلويزيوني «جستجو در شهر» به كارگرداني حسن هدايت به خاطر پاره اي مشكلات به كندي پيش مي رود.

به گزارش خبرنگار هنري "مهر"، اين مجموعه قرار بود پاييز امسال از شبكه پنج سيما پخش شود اما به علت مشكلاتي كه بر سر تدوين آن پيش آمده است و تصويربرداري بخش هايي كه هنوز باقي مانده، اين اثر با تاخير در برنامه ريزي و پخش مواجه شده است.
مجموعه تلويزيوني « جستجو در شهر» كه قرار است در قالب 26 قسمت 45 دقيقه اي تهيه و توليد شود و تهيه كنندگي آن را سعيد تهراني برعهده دارد، درباره يك افسر پليس تجسس است كه در رژيم گذشته به يك پرونده پيچيده اختلاس بر مي خورد.او با پيگيري هايي كه انجام مي دهد، به اين نكته دست مي يابد كه برخي از سران دولت در اين اختلاس دست داشته اند. افسر مافوق، او را از ادامه پيگيري پرونده باز مي دارد. اما اين افسر وظيفه شناس به كار خود ادامه مي دهد. به خاطر توطئه اي كه عليه وي مي شود، به زندان مي افتد و زندگيش از هم مي پاشد. پيروزي انقلاب باعث آزادي اين افسر مي شود و او دوباره در همان شغل به ادامه كار مي پردازد. وي در حين خدمت درگير پرونده ديگري مي شود كه وقايع مجموعه را شكل مي دهد.
تهراني در گفت و گو با خبرنگار "مهر" درباره دلايل به طول انجاميدن ساخت اين اثر گفت:  تدوين اين كار پس از اتمام مراحل تصويربرداري آغاز شد. اما در ميانه راه كارگردان از مونتاژ ابراز نارضايتي كرد و خود ادامه كار را برعهده گرفت. اما پس از مدتي از انجام آن باز ماند و ما مجبور به انتخاب تدوينگر ديگري شديم.
وي ادامه داد:  طي تدوين ما متوجه كمبود صحنه هايي از مجموعه شديم كه به همين خاطر همزمان با تدوين، تصويربرداري بخش هايي از كار نيز انجام شد كه اين موضوع، تدوين نهايي و آماده شدن مجموعه را براي پخش با مشكل مواجه كرده است. البته تاكنون 15 قسمت از مجموعه آماده پخش است.
گفتني است اين مجموعه تلويزيوني با همكاري نيروي انتظامي توليد مي شود و دانيال حكيمي، لادن طباطبايي و جعفر دهقان از جمله بازيگران اصلي اثر هستند.

کد خبر 28033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha