۱۱ بهمن ۱۳۸۴، ۱۳:۰۵

"شبانه " تجربه اي جديد در فرم و ساختار سينمايي است

"شبانه " تجربه اي جديد در فرم و ساختار سينمايي است

بهاره رهنما گفت:" شبانه" ساخته كيوان عليمحمدي و اميد بنكدار يك تجربه جديد در فرم و ساختار و نوع روايت داستاني در سينماي ايران است.

"بهاره رهنما"، بازيگر فيلم "شبانه"، ضمن بيان اين مطلب در گفت وگو با خبرنگار سينمايي "مهر" در مورد فيلم " شبانه " و ديگر آثارش گفت : فيلم "شبانه" يك تجربه جديد در فرم و ساختار و نوع روايت است كه اميد بنكدار و كيوان عليمحمدي آن را به بهترين شكل موجود ارائه مي كنند و يك كار جديد در عرصه فيلمسازي در ايران محسوب مي شود.

وي افزود:  در ايران ،معمولا فيلمسازان ما، اينگونه غير متعارف و خاص فيلم نمي سازند و البته اين فيلم ، در شرايط توليد دشواري ساخته شد .

وي تاكيد كرد : در فيلم " شبانه " در نقش دوست نزديك "ساناز" و "شبنم" كه يك ميمهماني شبانه ( پارتي ) را برگزار مي كند، ظاهر شدم كه در عين كوتاهي، به شدت تاثير گذار بود و در عين حال نقشي مستقلي بود .

اين بازيگر تاكيد كرد : از ميان آثاري كه در جشنواره ديدم، فيلم اصغر فرهادي " چهارشنبه سوري " را متفاوت تر ديدم  و من را به شدت ياد داستانهاي ريموند كارور مي انداخت. فيلم، برشي از زندگي جامعه معاصر بود و فيلمنامه محكم و تاثير گذاري داشت و متاسفم كه چرا جايزه بهترين فيلمنامه را نگرفت و فيلمنامه اين نكته اساسي را مي گويد كه نبايد راجع به هيچ چيز قضاوت كنيم و اگر اين كار را نكنيم ، تحمل همه چيز راحت مي شود.

وي تاكيد كرد : فرهادي بر خلاف دو كار قبلي اش كه مي گفتند فقط در ترسيم روابط افراد طبقه پايين مهارت دارد، با اين فيلم نشان داد كه مي تواند در مورد اقشار مرفه و سطح بالاي جامعه توانايي خود را نشان دهد .

بهاره رهنما در مورد كارهاي آماده نمايش اش گفت : فيلم " راههاي اينترنتي " ساخته حسين قناعت را آماده نمايش دارم كه در جشنواره كودك به نمايش در آمد و قرار است در تابستان سال آينده به اكران در آيد .

کد خبر 284395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha