۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۶

شهردار شیبان:

مشکل تردد در شهر شیبان با احداث زیرگذر حل می‌شود

مشکل تردد در شهر شیبان با احداث زیرگذر حل می‌شود

اهواز - شهردار شیبان گفت: به‌طور حتم مشکل این شهر با احداث تقاطع غیر هم‌سطح زیرزمینی و یا زیرگذر حل خواهد شد.

صالح عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: بزرگراه امام حسن مجتبی (ع) شهر شیبان را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کرده است.

وی افزود: این بزرگراه همچون رودخانه‌ای، ارتباط دو طرف شهر شیبان را از بین برده است. سرعت تردد خودروها در این بزرگراه بسیار زیاد است و این مسئله بسیار خطرآفرین است.

شهردار شیبان گفت: بزرگراه امام حسن مجتبی (ع) از شهر ملاثانی نیز عبور می‌کند اما وضعیت در آنجا بسیار متفاوت است و همچون یک جاده بین‌شهری و یا شهری از آن استفاده می‌شود. سرعت‌گیرهای بسیاری در مسیر آن وجود دارد و ارتباط بین دو قسمت شرق و غرب به‌راحتی قابل‌دسترس است.

وی با بیان اینکه در شهر شیبان نیز باید همچون ملاثانی از این بزرگراه استفاده کرد، اظهار کرد: به‌طور حتم مشکل شهر شیبان با احداث تقاطع غیر هم‌سطح زیرزمینی و یا زیرگذر حل خواهد شد.

شهردار شیبان گفت: بسیاری از شهروندان این شهر باید فرزندان خود را برای رفتن به مدرسه از این بزرگراه پرخطر رد کنند و یا حتی برای خرید روزانه و دید و بازدید با خانواده‌هایشان از این مسیر پرخطر عبور کنند.

عبداللهی عنوان کرد: پل عابر پیاده برای رفت و آمد شهروندان تعبیه‌شده است اما به دلیل طولانی بودن مسیر که چهار کیلومتر است بسیاری از افراد حاضر به استفاده از آن نیستند.

کد خبر 2848296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha