۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۵۲

معاون فنی خطوط لوله و مخابرات نفت- منطقه شمال‌شرق خبر داد:

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه تعویض خطوط انتقال نفت به مرکز پخش سبزوار

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه تعویض خطوط انتقال نفت به مرکز پخش سبزوار

شاهرود - معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت – منطقه شمال‌شرق ضمن اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه تعویض خطوط انتقال نفت به مرکز پخش سبزوار، گفت: دو هزار و ۵۰۰ متر خط لوله در این طرح تعویض شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید قزوینی در گفت وگو با خبرنگاران در محل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت – منطقه شمال‌شرق (شاهرود) ضمن تقدیر از همکاری مسئولان اداری شهرستان سبزوار برای اجرای پروژه «تعویض سه لاین فرآورده از مرکز انتقال نفت به مرکز پخش سبزوار»  افزود: دسترسی سخت به مسیر قبلی این خط و همچنین سن بالای خطوط آن باعث شد تا کارشناسان این شرکت، مسیر جدید و ایمن تری برای انتقال نفت به مرکز پخش شهرستان سبزوار طراحی و اجرا کنند.

وی ادامه داد: در این پروژه علاوه بر اجرای تعویض دو هزار و ۵۰۰ متر خط لوله (در سه لاین)، یک خط فیبر نوری برای تسهیل در امور مخابراتی شرکت برای سالهای آتی نیز پیش بینی شده است.

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با اشاره به اینکه این پروژه با هدف  نوسازی و ایمن سازی خطوط لوله و همچنین افزایش ظرفیت انتقال نفت اجرا می شود، اضافه کرد:  بالغ بر ۲۱ میلیار ریال اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

لوله نفت - شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت – منطقه شمالشرق

وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام گرفته در جلسات متعدد با فرمانداری، شهرداری و سایر دستگاه های مربوطه شهرستان سبزوار، این پروژه بی وقفه در حال اجراست و تا کنون ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

همچنین قزوینی از تلاش پرسنل خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق بخصوص گروه های فعال و سرپرستان این پروژه به منظور انجام ایمن کار قدردانی کرد و افزود: این شرکت وظیفه سوخت رسانی به پنج استان سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و گلستان را بر عهده دارد.

وی یادآور شد: این شرکت با مرکزیت شاهرود برای انجام وظیفه سوخت رسانی به هموطنان‌مان در سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، امام تقی و مشهد مقدس، تاسیسات انتقال و رسید فرآورده را داشته و افتخار دارد در خدمت زائرین امام علی ابن موسی رضا(ع) باشد.

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق همچنین با یادآوری اینکه این شرکت ۹۳۰کیلومترخط لوله دارد را زیر پوشش دارد، افزود: ۲۸۲  کیلومتر از این خطوط ۲۲ اینچ، ۴۶۳کیلومتر آن خط۲۰ اینچ، ۱۱۰کیلومتر آن نیز خط هشت اینچ و ۴۶کیلومتر دیگر هم خط ۱۰ اینچ از کیلومتر ۹۸گرمسار تا مشهد مقدس را  پوشش عملیاتی می دهیم.

قزوینی در خاتمه گفت: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق (شاهرود) با بهره گیری از نیروی انسانی کار آمد متخصص و متعهد و همچنین با استفاده از انواع تجهیزات توربین، الکتروموتور و نظایر آن سوخت های نفت گاز، نفت سفید، بنزین و بنزین جت را از مبادی تولید برای مصرف کنندگان انتقال می دهد.

کد خبر 2849394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha