۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹

با تالیف یک رمان؛

اکبر صحرایی به «آروزی چهارم» رسید

اکبر صحرایی به «آروزی چهارم» رسید

اکبر صحرایی از تالیف دو اثر داستانی با عنوان «۲۷۰ شاخه گل سرخ» و «آرزوی چهارم» خبر داد.

اکبر صحرایی در گفتگو با خبرنگار مهر از تالیف دو اثر تازه داستانی خبر داد و گفت: کتابی با عنوان «۲۷۰ شاخه گل سرخ» را به تازگی تالیف کرده‌ام که به شرح زندگی یکی از مفاخر پزشکی کشور می پردازد.

وی ادامه داد: در این کتاب زندگی نامه داستانی پروفسور عبدالعزیز خضری از تولد تا سال‌های حضور وی در جبهه‌های دفاع مقدس روایت شده است.

به گفته صحرایی پروفسور خضری پزشک متخصص ارولوژی است که در جنگ و در سال‌های دفاع مقدس برای مداوای رزمندگان به جبهه می‌رود و یک‌سال در میدان جنگ به مداوا مشغول می‌شود.

این نویسنده در ادامه به تالیف رمان دیگری برای مخاطب نوجوان اشاره کرد و گفت: رمان اخیرم با عنوان «آرزوی چهارم» تالیف و آماده انتشار شده است. در این رمان رندگی نوجوانی روایت می‌شود که به صورتی اتفاقی از جبهه‌ها سر در می آورد و در یک بزنگاه داستانی در همین حین داستان با نوعی فلاش بک به زندگی او، ماجرای حضورش در جبهه ها را مورد بررسی قرار می دهد.

صحرایی همچنین از پایان تالیف دو مجلد پایانی کتاب «دار و دسته دارعلی» خبر داد و گفت: پنجمین مجلد از این مجموعه طنز که با محوریت دفاع مقدس نوشته شده است در نمایشگاه کتاب توزیع شد و مجلد ششم که به نوعی شرح سرانجام زندگی شخصیت های حاضر در این کتاب است را تالیف و آماده انتشار دارم. همچنین مجلد هفتم از این مجموعه نیز در قالب یک مجموعه مینیمال ادبی از سرگذشت شخصیت های این مجموعه است که در انتظار انتشار است.

این مجلد با نام «جُنگ، جَنگ، جِنگ» منتشر می شود که به گفته صحرایی اشاره ای است به عنوان جنگ ادبی برای کتاب؛ جنگ تحمیلی و نیز لفظ و شیوه بیان آن در زبان شیرازی.

یادآوری می شود اکبر صحرایی با نگارش رمان حافظ هفت در پنجمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد عنوان برگزیده را به دست آورد.

کد خبر 2851258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha