۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۳۶

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون؛

«باورمن» گزینه اصلی هدایت تیم ملی بسکتبال/ توافق قطعی در تهران

«باورمن» گزینه اصلی هدایت تیم ملی بسکتبال/ توافق قطعی در تهران

اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در نشست امروز خود در مورد همکاری "درک باورمن" آلمانی با بسکتبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی به توافق نهایی رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فنی فدراسیون بسکتبال عصر امروز شنبه به منظور انجام بررسی‌های نهایی در مورد گزینه‌های مورد نظر سرمربیگری تیم ملی تشکیل جلسه داد. در پایان این نشست که بیش از چهار ساعت ادامه داشت، اعضای شرکت کننده در مورد گزینه آلمانی مورد نظر به نام "درک باورمن" برای سپردن هدایت تیم ملی به وی به توافق رسیدند.

این مربی آلمانی در حالی به عنوان گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی بسکتبال انتخاب شد که گزینه‎هایی از اسپانیا و صربستان هم مورد نظر فدراسیون بودند اما داشتن سابقه مربیگری بهتر و در مجموع روزمه قویتر باعث انتخاب درک باورمن شد. همچنین این انتخاب در حالی انجام شد که طی یکی دو روز گذشته صحبت‎های زیادی مبنی بر متنفی شدن جذب سرمربی خارجی و همکاری فدراسیون بسکتبال با یک مربی ایرانی شنیده می‎شد که در این بین مهران شاهین طبع به عنوان اصلی‎ترین گزینه مطرح شد.

در هر صورت با انتخاب گزینه آلمانی به سرمربی تیم ملی بسکتبال وی طی چند روز آینده به ایران سفر می‎کند تا مذاکرات نهایی خود را در تهران انجام داده و قراردادش را منعقد کند.

به گزارش مهر، درک باورمن مربی 61 ساله‎ای است که هدایت تیم‌های ملی لهستان و آلمان را در کارنامه دارد.

 

 

کد خبر 2851478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha