۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس:

توسعه صنعت نیازمند همت همگانی است

توسعه صنعت نیازمند همت همگانی است

اصفهان - رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که کل کشور همت کرد تا طرح تحول نظام سلامت اجرایی شود اکنون نیز نیازمند یک همت در بخش صنعت هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا فولادگر شامگاه شنبه در بیستمین آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن اظهار داشت: شرایط حاکم بر صنعت کشور شرایط خوبی نیست، اما امیدواریم که با اعتقاد و همت دولت برای صنعت و معدن کارهایی در این زمینه پیش برود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی ادامه داد: همانطور که کل کشور همت کرد تا طرح تحول نظام سلامت اجرایی شود و حالا همه هم تا حدودی راضی هستند نیازمند یک همت در بخش صنعت هستیم، اما سوال اینجا است که چرا با وجود حمایت رهبری و رئیس جمهوری این همت در بخش صنعت به وجود نمی آید؟

فولادگر در مورد پرداخت یارانه تولید تصریح کرد: این یارانه به صورت وجوه، یارانه تسهیلات و تسهیلات بلاعوض به تولیدکننده داده می‌شود و این نیست که یک پول هنگفت به تولید کننده داخلی پرداخت شود.

وی به طرح حمایت از تولید ملی اشاره کرد و گفت: این طرح به دولت یازدهم پیشنهاد شد و از قبل آن قانون رفع موانع تولید بیرون آمد که ۶۰ ماده دارد و در بررسی های انجام شده در بخش صنایع متوجه شدیم که مسائل اقتصاد کلان از جمله بانک‌ها، پول‌ها، ارز، مالیات و گمرک از جمله مشکلات پیش‌ روی صنعتگران کشور هستند.

 

 

کد خبر 2851638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha