۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴

اخبار نیروی انتظامی ایلام؛

حوادث رانندگی در ایلام ۲ کشته به همراه داشت/ دستگیری سارقان احشام

حوادث رانندگی در ایلام ۲ کشته به همراه داشت/ دستگیری سارقان احشام

ایلام - سرپرست انتظامی شهرستان سيروان از کشته شدن دو نفر در دو حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرگرد عزت الله متین فر گفت: در اولین حادثه یک دستگاه خودروی پراید در مسیر عرب رودبار به لومار با پسربچه ای چهار ساله برخورد کرد که باعث مرگ وی شد.

وی ادامه داد: در حادثه دیگر که در محور ایلام به سرابله حدفاصل کیلومتر یک تونل آزادی اتفاق افتاد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ برخورد کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان تصریح کرد: در این حادثه سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و دیگر سرنشین این خودرو به همراه راننده خودروی پراید دچار مصدومیت شد.

طرح ویژه ترافیکی شب های قدر در ایلام اجرا می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به اجرای طرح ویژه ترافیکی در شب های قدر گفت: گشت های پلیس در این شب ها ترافیک محدوده مساجد را تسهیل می کند.

سرهنگ نورالله خادم گفت: همزمان با فرارسیدن لیالی قدر و حضور خیل عظیم مردم در مساجد، حسینه ها و تکایا برای شرکت در مراسم عزاداری شهادت حضرت امیر المومنین (ع) پلیس راهنمایی و رانندگی طرح ویژه ترافیکی را به مرحله اجرا می گذارد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح گشت های خودرویی و پیاده به منظور ایمن سازی و روان سازی ترافیک در مسیرهای منتهی به مساجد، حسینه ها و تکایا مستقر خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از خانواده ها خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از توقف دوبله و یا توقف هایی که باعث سد معبر می شود، خودداری کنند.

سارقان احشام با ۱۱ فقره سرقت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به دستگیری دو سارق احشام و کشف ۱۱ فقره سرقت از آن ها به عشایر توصیه کرد برای فروش دام های خود به افراد غریبه اعتماد نکنند.

سردار علی دولتی گفت: سارقان احشام شبانه اقدام به سرقت دام عشایر و پس از سرقت احشام را به خارج استان منتقل می کردند و به فروش می رساندند.

وی ادامه داد: متهمان پس از سرقت، احشام را به خارج استان منتقل و به فروش می رساندند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر تلاش مستمر پلیس برای حفاظت از دسترنج دامداران از عشایر و روستائیان خواست ضمن رعایت نکات حفاظتی و امنیتی در صورتی که قصد فروش دام خود را دارند مراقب افراد کلاهبردار نیز باشند.

کد خبر 2851895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha