۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۷

علی کفاشیان خبر داد:

مشکل کی‌روش غم‌انگیز است/ به دو عضو فدراسیون فوتبال تذکر دادم

مشکل کی‌روش غم‌انگیز است/ به دو عضو فدراسیون فوتبال تذکر دادم

رئیس فدراسیون فوتبال با رد اختلاف بین این فدراسیون با سرمربی تیم ملی گفت: هر زمان بخواهیم کی‌روش به ایران خواهد آمد اما به خاطر مشکل خانوادگی که برایش پیش آمده مرخصی او را سه هفته تمدید کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در مورد رایی که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای شکایت پیکان از تخلف باشگاه راه‌آهن صادر کرده است، گفت: امروز جلسه ای در فدراسیون فوتبال خواهیم داشت تا ادله جدید تیم راه‌آهن بررسی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه رئیس فدراسیون می تواند در این مورد نظر بدهد و تنها راه تغییر رای ارائه ادله جدید است، امروز در نشست کمیته استیناف این موضوع را بررسی خواهیم کرد و احتمال اینکه رای تغییر کند وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: باشگاه راه آهن مدارک و ادله جدیدی را به کمیته استیناف ارائه کرده و با توجه به اینکه تنها راهی که رای برمی گردد ارائه ادله جدید است، امروز در نشستی با اعضای کمیته استیناف مجددا این موضوع را بررسی خواهیم کرد تا رای صادر شود.

علی کفاشیان در مورد برگزاری نشست اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: دستور جلسه امروز در مورد آیین نامه مالی سازمان لیگ، نقل و انتقالات لیگ دسته اول و حق پخش تلویزیونی بود که پیرامون آنها تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد طولانی شدن مرخصی کی روش گفت: ایشان هر زمان که بخواهیم به ایران برمی گردد. اما به خاطر مشکل خانوادگی که برایش پیش آمده و غم انگیز هم هست ما سه هفته مرخصی او را تمدید کردیم. این تمدید شدن هم با تفاهم یکدیگر صورت گرفته و هر زمان که بخواهیم کی روش به تهران برمی گردد.

علی کفاشیان در مورد نیامدن کی روش به خاطر بدهی فدراسیون به وی گفت: اصلا چنین مسائلی مطرح نیست و ما مشکلی در این زمینه نداریم. همانطور که گفتم کی روش به خاطر مشکل خانوادگی که دارد نتوانسته به ایران بیاید.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید بازیکنانی که در لیگ قطر و سایر کشورهای عربی بازی کنند جایی در تیم ملی نخواهند داشت و آیا همچنان بر روز موضع خود هستید، گفت: ما فقط در مورد یک بازیکن صحبت کردیم و گفتیم بازیکنانی که مشکل سربازی خود را حل نکرده باشند جایی در تیم ملی ندارند. اگر بازیکنی در لیگ قطر و یا سایر کشورهای عربی بازی کند و کی‌روش تشخیص دهد به تیم ملی دعوت شود مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی دراین باره چرا با وجود اینکه ایران کشوری چهار فصل است اما اکثر باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر ترجیح می‌دهند اردوهای خود را در خارج از کشور و به‌ویژه ترکیه برگزار کنند، اظهار داشت: این موضوع دو دلیل دارد. اول ارزان‌تر بودن هزینه‌ها در برخی از کشورهای خارجی و دوم اینکه در برخی از این کشورها شرایط بازی تدارکاتی با تیم‌های خارجی فراهم است، ضمن اینکه به عنوان مثال در کشور ترکیه کمپ‌های خوبی وجود دارد که از زمین‌های چمن مناسبی برخوردار است. اگر ما شرایط را در ایران فراهم کنیم و تیم‌های خارجی بیایند قطعا باشگاه‌ها ترجیح می‌دهند اردوهای خود را در داخل کشور برگزار کنند. این موضوع تصمیم خود باشگاه‌ها بوده و فدراسیون فوتبال نه از آن حمایت کرده و نه منکر آنها می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اختلافی که بین اعضای کمیته فوتسال وجود دارد و لطمه ای که به این رشته خواهد خورد گفت: ما، هم به ترابیان و هم به افتخاری تذکر دادیم که دیگر مصاحبه انجام ندهند و در این خصوص با ما هماهنگ شوند. کمیته فنی و توسعه فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی کار کارشناسی می‌کند. در حال حاضر آنها درگیر برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا هستند و قطعا در زمان لازم به موقع تشخیص می‌دهند که چه زمانی سرمربی تیم ملی فوتبال تعیین شود.

کد خبر 2852156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha