۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

نشریات الکترونیکی قرآنی در قزوین تولید می‌شود

نشریات الکترونیکی قرآنی در قزوین تولید می‌شود

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در راستای نهادینه کردن موازین و احکام اسلامی در بین مردم جامعه، نشریات الکترونیکی قرآنی در استان قزوین تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی در این باره ظهارداشت: در راستای نشر و توسعه موازین و احکام قرآنی در جامعه، نشریات الکترونیکی قرآنی توسط اداره‌ کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه از جمله وظایف مهم و اساسی این اداره‌کل توسعه، ترویج و تولید محصولات قرآنی است، تصریح کرد: در جهت سهولت دسترسی مردم استان قزوین به محصولات قرآنی سوره‌ها و آیات را به صورت الکترونیکی تولید کرده است.

نعمت‌الهی با بیان این نکته که یکی از نیازهای جامعه امروز تولید نشریات خوب و مطلوب است، خاطرنشان کرد: در زمینه تولید نشریات قرآنی استان قزوین از سطح کیفی بالایی برخوردار است و از پیشگامان این عرصه محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی و مذهبی جوان با موضوعات فرهنگی، آموزشی، پروشی و قرآنی به صورت سالانه برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این جشنواره، استان قزوین موفق شده دو سال متوالی مقام برتر این جشنواره را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه حفظ عفاف و پوشش در جامعه باید کوشش همه جانبه‌ای ایجاد شود، بیان کرد: ما باید در برابر دشمنان اسلام که درصدد ترویج بدحجابی در سطح جامعه ما هستند مقابله کرده که این امر زمانی تحقق می‌یابد که به فرایض و مظاهر دینی توجه بیشتری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه اولین گام برای مقابله با بد‌پوششی در سطح جامعه ارتقای سطح فکری و ادراکات مردم آن جامعه است، ابراز کرد: دستگاه‌های فرهنگی و مساجد استان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا فرهنگ پوشش اسلامی در بین آقایان و بانوان جامعه نهادینه شود.

کد خبر 2852555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha