۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱

دبیر جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان منصوب شد

دبیر جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان منصوب شد

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از سوی مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید ملانوروزی مدیرکل هنرهای تجسمی در حکمی رضوان صادق زاده را به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان منصوب کرد.

در این حكم آمده است: «نظر به برپایی بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان و انجام برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره و با عنایت به تجربیات موفق و گرانقدر شما، به موجب این حكم به سمت دبیر بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان منصوب می شوید.

رضوان صادق زاده نقاش و مدرس دانشگاه است که تاکنون آثارش در نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعددی در داخل و خارج از کشور به نمایش گذاشته شده، داوری های جشنواره ها و بی ینال هایی را بر عهده داشته و جوایزی را از جشنواره های هنری دریافت کرده است. صادق زاده سال گذشته نیز دبیر بیست و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان بود که در اردبیل برگزار شد.

بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در رشته های نقاشی، طراحی، خوشنویسی، ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، حجم، عکاسی، کاریکاتور و نگارگری برای جوانان ۱۶ تا ۲۵ سال از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نیمه دوم شهریور ماه امسال در استان مازندران برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2852764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha