۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳

نماینده شیراز در مجلس با مهر مطرح کرد:

بی‌تدبیری دولت به استان فارس ضربه می‌زند

بی‌تدبیری دولت به استان فارس ضربه می‌زند

شیراز - نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌تدبیری دولت به استان فارس ضربه می‌زند.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه دولت باید در حل مشکلات استان فارس بی‌تدبیری را کنار بگذارد تأکید کرد: دولت بی‌تدبیری را کنار بگذارد و با بی‌توجهی به رأی مجمع نمایندگان، اشتباه گذشته را تکرار نکند بلکه دولت تلاش کند بی‌تدبیری را پایان دهد.

وی تصریح کرد: امروز استان فارس بیشترین مشکلات را در کشور دارد و متأسفانه زودتر از دیگر استان‌های کشور نیز تغییر و تحولات در آن آغاز شد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت امروز مسیر دولت گذشته را تکرار می‌کند یادآور شد: دولتی که از تدبیر و امید صحبت می‌کند نباید اشتباهات و مسیر دولت گذشته را در استان فارس پیش بگیرد و با آبروی افراد بازی کند.

قادری بابیان اینکه پدرخوانده‌های استان نیز باید مراقب رفتار خود باشند، گفت: برخی از پدرخوانده‌های فارس با رفتار خود استان را فدای مسائل شخصی می‌کنند.

وی افزود: پدرخوانده‌های استان با این رفتار خود بیش از گذشته در حال ضربه زدن به فارس هستند درحالی‌که باید اجازه دهند مجمع نمایندگان، جامعه روحانیت و ائمه جماعت که بیشتر با مردم برخورد دارند به فکر ارائه راهکار برای رفع مشکلات استان باشند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گزینه‌های بومی اولویت اول نمایندگان فارس است، گفت: زمانی که ما با برخی از استان‌ها در خصوص مباحث مختلف مشکلاتی داریم باید فردی به‌عنوان استاندار انتخاب شود که بومی فارس باشد.

قادری افزود: دولت نباید اشتباهات گذشته را دوباره برای فارس تکرار کند و افرادی را برای استانداری معرفی کند که مشکلات مختلفی درگذشته کشور، مجلس ششم و فتنه ۸۸ داشتند.

وی یادآور شد: فرمانداری شیراز تاکنون چهار سرپرست را به خود دیده که جای تأسف دارد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: جلالی، فروزان مهر، وکیلی و رضاییان به‌عنوان چهار گزینه اصلی از جانب مجمع نمایندگان فارس برای استانداری مطرح است.

کد خبر 2852800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha